Barbury is het favoriete event van het bedrijf door de mooie ligging en de hele sfeer van de wedstrijden, en ik geef ze geen ongelijk! Barbury is een mooi klein event waarbij je vanuit de trade stand mooi alles op de voet kan volgen, erg leuk dus!
Na het opbouwen en het jaarlijkse feest op donderdag, was ik vandaag ook weer langs gegaan en had ik nog even een paar minuten de tijd om m'n camera erbij te pakken en snel wat kiekjes te trekken. Ik heb geen aandacht besteed aan 'de perfecte foto' en meer gewoon lekker wat geschoten om een leuk overzicht te creeëren!
Mijn twee andere topics van mijn stage belevenissen:
[SGW-ITP] Larkhill Horse Trials
[FK] [FOTO] Weekje Somerset
En uiteraard mijn blog http://goingworldwide.co.vu/ is de moeite waard imo

1. Ik zat net toen sponsor-ruiter Lissa Green voorbij kwam (ja, dochter van). Gelukje!

2. Ze was erg tevreden met 'r parcours

3. De main arena met een deel van de cross over de uitgestrekte heuvels. Een zicht wat elke keer weer prachtig is!

4. Japanse ruiter vol in Japanse style

5. Maar die ook mooi het parcours door ging

6. De Engelse eventing sport is imo een hele mooie sport, waarin veel ruiters gewoon op een simpel trensje en los contact het parcours door sturen. Erg fijn om te zien!

7.

8. Het publiek, waarin ook weer mooi te zien is hoe klein & sfeervol het hele event is; iedereen zit lekker op het gras te kijken zonder getrek, geduw of geprop. Een stuk fijner dan bij Badminton!

9. Happy faces!

10. Erg stijlvolle Italiaanse combinatie

11. Nog even reclame maken
We doen er keer op keer weer ons best op om onze stand zo welkom mogelijk te maken
12. Tot slot nog een instagram kiekje van donderdagavond

Helaas zit mijn stage er volgende week weer op. Ik heb het hier enorm goed naar m'n zin gehad, veel geleerd en ook een paar goede vriendschappen er bij gekregen. Maar niet getreurd, want mijn volgende avontuur staat ook weer voor de deur: een half jaar studeren in Zweden

Cheers
.