Afgelopen week ben ik 2 daagjes op vakantie geweest met 2 vriendinnetjes en onze paarden. Dat is onze jaarlijkse reünie. We hebben ooit allemaal op dezelfde stal gestaan maar in de loop der tijd zijn de andere 2 verhuisd en sta ik nog steeds op dezelfde stal
We zien elkaar wel iets vaker dan 1x per jaar, maar onze paarden zien elkaar dus maar 1 of soms 2x per jaar. En gelijk dikke mik tussen die drie! Ze staan dan die 2 dagen samen met elkaar en dan is het net of ze al jaren samen staan ipv elkaar al een jaar niet gezien te hebben! Mooi om te zien hoe ze elkaar toch lijken te herkennen en gewoon verder gaan waar ze een jaar geleden geëindigd zijn!
Twee van de drie paarden (waaronder de mijne) zijn 23 jaar! Het "jonkie" van ons groepje is 15! Ze waren allemaal superfit. De 23-jarigen zijn allebei al met pensioen. De ene doet alleen nog buitenritjes (heeft ZZ gelopen), de ander springt nog 1x per week een rustig lesje. Verder doen ze grasmaaien
Maar deze ritjes hebben ze super goed gedaan! Kanon hard konden ze, lekker de beentjes strekken!
De begroeting van de paarden, gelijk goed zonder gillen of ruzie.

Daarna lekker het land op gegooid. Met zijn drietjes, geen enkele valt buiten de boot.

Even knuffelen

Daarna de ritjes!
Op de hei een oudere meneer gevraagd om een foto te maken van ons. De echtgenote van deze meneer prees hem
Nog de hemel in, hij kon ontzèttend goede foto's maken! Wij dus helemaal blij, want op de een of andere manier, is er elk jaar wel iets met de foto's! vorig jaar een vinger voor de lens waardoor ie alleen nog maar paardendeken zag... Jaar daarvoor was er ook al iets mis gegaan.
Maar dit jaar zou het goed gaan, want deze meneer kon namelijk goed foto's maken!
Toen we de foto's later terug keken bleek dat deze meneer 8 selfies gemaakt had ipv ons op de foto's te zetten! We hebben er enorm om moeten lachen en 1 selfie bewaard als aandenken!
Ik plaats hem niet ivm privacy.
Gelukkig daarna nog iemand gevonden die een mooi aandenken heeft weten vast te leggen! De drie musketiers!

Verder kwamen we onderweg nog meerdere keren wilde zwijnen tegen. Best spannend! Ons voorop-paard had ze al gehoord en durfde niet meer verder. Ook de andere durfde daardoor niet.
De mijne is blind aan de rechterkant en had nog niks gezien. Hij liep dus zonder twijfel door! Best handig
Echter kwamen de zwijnen ineens vlakvoor ons het pad oversteken! Toen vond die van mij het ook ineens niet grappig meer.
Was ook best spannend!
Uiteindelijk konden we weer verder. Verderop kwamen we nog een zwijn tegen, die was gelukkig verder weg, hadden we minder last van. Maakte het wel avontuurlijk!

'S avonds nog even nagenieten en borrelen bij de paardjes!
Mooi uitzicht!

Inmiddels is het alweer bijna een week geleden maar ik ben nog steeds aan het nagenieten!
Ik hoop dat jullie de foto's ook kunnen waarderen!
Groetjes Lord en Itsmi