Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Azmay schreef:Tot nu toe heb ik elke keer als er een nieuw paard bij kwam na een week wel echt gezien dat ze er bij mochten staan etc. De eerste dagen gejaag is heel normaal maar hoeft niet altijd.
amiraanouk schreef:Azmay schreef:Tot nu toe heb ik elke keer als er een nieuw paard bij kwam na een week wel echt gezien dat ze er bij mochten staan etc. De eerste dagen gejaag is heel normaal maar hoeft niet altijd.
Dus zodra ze na een paar dagen samen kunnen eten en samen in bijv. een schuilstal staan, dan gaat het goed?
Flinke kalen plekken op de rug en zijkant en bijtafdrukken met oppervlakkig bloed 
Met andere pony's en paarden zijn er eigenlijk nooit klappen gevallen.
Dus eigenlijk ken een proeftijd (waaronder ik 2/3 weken versta) niet altijd genoeg zijn om te zien of het klikt?amiraanouk schreef:Bedankt allemaal.Dus eigenlijk ken een proeftijd (waaronder ik 2/3 weken versta) niet altijd genoeg zijn om te zien of het klikt?
Een draadje ertussen is opzich een goed idee, alleen ben ik bang dat mijn Shet daar gewoon dwars doorheen gaat en trapt. Mijn andere pony zou dat nog wel prima vinden maar m'n Shet loopt door alles heen. Is het dan misschien slim om ze in een groot weiland te zetten zodat ze de ruimte hebben?