Na jaren dromen, plannen maken, werk verzetten, de juiste mensen verzamelen etc. etc, wordt het nu allemaal werkelijkheid.
Het is hard werken, maar wat is het heerlijk om de paarden bij huis te hebben zeg!
Onze kudde paarden is nu nog klein, maar dat houden we nog even zo totdat het buiten wat verder klaar is.
We hebben Roosje. Roosje is een tweejarige luxe shetlander merrie. Doodsbang voor mensen toen ze bij ons kwam. Ze heeft een prachtige roan vacht en is inmiddels uitgegroeid tot enorme knuffel. Nog steeds wel met een gebruiksaanwijzing. Zodra er ergens druk aan te pas komt, dan haakt ze af, maar met een hoop geduld doet ze alles voor je. Een heerlijk beestje.. Zolang we plek hebben, blijft ze lekker bij ons!

Dan hebben we Mony. Mony is ook een shetmerrie, maar dan een klein maatje. Ze kan bereden worden en staat regelmatig voor de kar. Een echt shet, met echte streken hahha.. Maar ooooooh, wat een dropje. Hier op de foto's met mijn dochtertje

En dan hebben we nog Tara. Tara is een Friese merrie van 10 jaar. Ze is van een vriendin geweest, dus wist precies wat ik kocht. Wat een fantastisch paard!! Ik rij haar zelf, maar ze zal straks ook worden ingezet voor de coaching en lessen. Nog wel te dik, maar met een mooi voerbeleid en beweging zien we haar al mooi in vorm komen.

En dan nog wat plaatjes van mijn kinderen. Feaya, onze witte herder, kon natuurlijk ook niet ontbreken..

Minh Dan Vu ,www.minhdanvu.nl, wederom ontzettend bedankt voor de prachtige foto's!!