Wegens omstandigheden loopt haar opleiding tikje achter en moet ze nog steeds worden doorgereden, geloof alleen niet dat zij daar problemen mee heeft
. Heps is ondertussen op een menbedrijf beleerd voor voor de wagen en heeft daar duidelijk laten weten wie ze was.. dag 3 lag de waterleiding eruit... later is ze naar andere box verhuisd en daar lag na paar dagen de lepel voor de box, de lepel uit de waterbak wel te verstaan. Mevr. heeft namelijk graag een hobby.
En sommige dingen leert ze nooit af..

Hepsie mocht mee naar KNHS zomerinstructie week mennen, samen met Toobs. Zaterdags opgehaald bij het beleerbedrijf, maandag mee, zo kom je er zelf ook lekker in met mennen met je nieuwe menpaard.

Tja, dit smoelwerk was madam die vond dat het water in de waterbak allicht te diep zou zijn, terwijl het verzopen weiland wel oke was. Ik geef toe, in het weiland zag je her en der nog een grassprietje boven het water uitsteken.

Een kwartiertje later en vele hilarische momenten.... Ging ze toch de waterbak in.

De zondag na het kamp voor het eerst sinds maanden maar weer eens onder het zadel, gewoon erop gooien en gaan... Geen probleem, dat heet, niet met Hepsie...

Over het weer bij vertrek zullen we het niet hebben.. Werd gelukkig droog na 10 minuten.
En dan zwerf je door de polder met je slingerpony, die alles wil bekijken.

Iets met afgelast districts kampioenschap van wege het
Zaterdag ging dat niet door, dus zondag naar het strand!
Zo trok ene lange stoet de duinen in Hepsie voor het eerst naar het strand met een vriendin van me erop die er nog nooit op gezeten had, durfal! (En Hepsie deed wat ik al zei, volledig ongevaarlijk, dribbelt en slingert, dat is het)

Mijn verzorgster reed op Sjolvir en ik op Toobs.
Hepsie was meegelift met Hector haar buurman.

Onderweg kon Heps niet helemaal beslissen of ze nou bij Toobs of Hector wou lopen en slingerde tussen die 2 heen en weer, ons idee, van dan loop je toch gewoon in het midden, was niet haar idee van een praktische oplossing.

En ja, mevr. durfal durft ook best voorop hoor!

Omdat het strand zo mooi is... Ging natuurlijk niet alleen Hepsie voor het eerst naar het strand, maar ook mijn nieuwe hondje Murphey

Ik dacht dat je verzorgster op Hepsie zat. Verkeerd gelezen
Knappe Hepsie, staat goed zo voor de wagen!
hepsie.... En de rest en het strand en de hond .....