Ik en mijn moeder willen misschien over 3/4 jaar een eigen paard kopen. Wij hebben interesse in een twee paardjes die al op manege staan. Ik heb veel paarden geleaset en al vele verzorgponies gehad in verschillende landen (ik heb in Zuid-Afrika en Qatar gewoond, maar het reizen is voor ons nu afgelopen ivm school). Nou lijkt het mij leuk om een van de twee paardjes (ik heb al zeker een voorkeur) te gaan leasen en dan het paardje te kopen of als het niet bevalt een ander paardje te gaan zoeken. Goed idee?
Maar, ik ben vast niet de enige die in een wacht periode zit en zo veel mogelijk ervaring op wil doen en eindeloos het internet afzoekt naar info over natural horsemanship, verschillende hoofdstellen, voer supplementen, handige hacks etc. Weet iemand misschien iets waar ik meer over moet weten en wat sowieso gewoon heel interessant is? Bijvoorbeeld oefeningen voor en met je paard, artikeltjes over gezondheid, rijfilmpje, oefeningen als voorbereiding op het springen, tips waarvan je wilde dat iemand ze je had gegeven vóór dat je een paard kocht, YouTube filmpjes en kanalen etc.
Geef maar door
(ik weet niet of dit onderwerp onder dit topic past

wat een vent!