Zondag zijn wij afgereisd voor een fotoshoot in Duitsland waar een geweldige zandafgraving te vinden was. Meerdere mensen kwamen daar met hun arabier naar toe, ook waren er twee leuke uitzonderingen, tinker Morgan en een prachtige Palomino! Fotograaf Reindert (welbekend onder de arabieren liefhebbers) maakte weer schitterende foto's van ons allemaal!
Hieronder zien jullie mijn trots, La Margneta Aura aka Jet! Jetje liet zich mooi zien, wel was ze wat verlegen en bewoog ze niet zoals ze normaliteit kan maar de foto's zijn prachtig geworden zo langs het zand!
Jetje is 9 jaar, vanaf haar 2,5 jaar in mijn bezit. Wij rijden samen endurance, vorig jaar onze eerste klasse III (>80 km) gestart en daarnaast starten we wat dressuurwedstrijdjes. Jet kampte helaas met een lichte blessure voorafgaand aan dit wedstrijdseizoen en heb ik besloten haar te laten insemineren door de arabische hengst Yanour Hayati (v. JK Catalyst). Jet is nu ruim een maand drachtig en is 16 april 2017 uitgerekend.
Genoeg gekletst, hierbij de foto's

Ben enorm trots op mijn knappe dame! Ieder jaar word ze mooier en ik ben zoooo benieuwd naar haar veulen volgend jaar!!
Groetjes!!
hahaha!
Denk rond het nieuwe jaar ofzo?