Afgelopen zaterdag heb ik met Jack Sparrow (op bokt beter bekend als gewoon Jack
), meegedaan aan de World cup horse boarding 2016.Kijk en geniet van dit evenement wat nu voor de 2e keer werd georganiseerd door Adam Underwear.
1.

We begonnen, de dag door met zijn alle vol gas langs het publiek te scheuren
.Ik en Jack zijn het meest "rechtse" duo
2.

3.

Dan de foto's van onze 1e run
4.

5.

6.

Dan nog de foto's van onze 2e run
7.

8.

9.

10.

En dan nog de foto's van onze laatste en 3e run

11.

12.

En voor iedereen die benieuwd is naar video materiaal een linkje naar de uitzending van Hart van Nederland over het Horseboarden: http://www.uitzendinggemist.net/aflever ... rland.html
Wij hebben een hele leuke dag gehad, alleen door dat we maar 3 keer konden/mochten starten in 2,5 uur was het voor Jack en mij wel een beetje aan de lange kant vooral omdat het weer ook niet mee zat
. Ook was de startlijst een beetje apart en onduidelijk, maar een verbetering voor de organisatie voor volgend jaar
. Ondanks dat was alles wel super geregeld, en vooral de baan vond ik heel erg goed 13.

Na afloop was er een super lekkere en gezellige bbq, alleen doordat ik erg misselijk was (hele week al niet lekker) zijn wij niet meer naar het eindfeestje gegaan. Maar als we er volgend jaar misschien weer bij zijn dan willen we dat zeker niet missen
.14.

Het weer kon niemand iets aan doen maar de sfeer was wel erg gaaf, vooral bij het publiek toen het droger begon te worden. Zodra er weer een boarder over een schans ging, hoorde je het hele publiek enthousiast worden, super gaaf!
Benieuwd naar meer foto's van de World cup?? Kijk dan vooral eventjes op de Facebook pagina van de fotografen wiens foto's hier staan, er zitten echt nog heel veel meer gave foto's tussen!!

.