manege's etc.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Arabier

manege's etc.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 17:28

hoii,
omdat we bij allerlei topic's off topic gaan.
hier kunnen we discussieren over het slechtere op manege's, misschien heb je ook foto's.
echt disscusieren is toegestaan :j je mag hier ook komen om op te komen voor manege's, zullen er weinig zijn maar toch haha..

hier kan je dus een soort van 'chatten' of gewoon discussieren over hoe het bij jou (oude) manege ging, of wat je er van vind hoe het bij een andere manege ging etc.

^^ jullie snappen het denk ik wel, haha!

x

Arabier

Re: manege's etc.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 17:29

bij mij op de manege's stonden de pony's per jaar 3 weken in de wei, en voor de rest maar 3 uur per dag in de paddock, belachelijK! ben er (natuurlijk) van af gegaan!

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:30

wat moeten wij hiermee?
Laatst bijgewerkt door JenW op 20-06-16 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:35

- paarden niet buiten (ja in de zomer drie weken als de eigenaren op vakantie zijn)
- niet passend harnachement
- kreupele paarden in de lessen
- te kleine stallen

Ik heb nu gelukkig mijn eigen paard die lekker buiten staat :j

Andra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:35

Wat wil je met dit topic precies bereiken?

Als het er op een bepaalde manege slecht aan toe gaat, doe er melding van bij de bedrijfsleider, of laat je ouders er melding van doen. Als het ergens extreem slecht aan toe gaat en praten met de bedrijfsleider geen zin heeft gehad, doe melding bij de Dierenbescherming. Maar er hier over gaan praten hoe slecht het overal en ergens zou zijn, lijkt mij weinig zinvol. Bovendien krijg je waarschijnlijk een topic met een hoog roddelgehalte.

Tenzij je topic een andere bedoeling heeft, en ik het misschien verkeerd begrijp? :=

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:38

het is niet erg netjes om via bokt allerlei maneges af te kraken.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:40

Andra_S schreef:

Als het er op een bepaalde manege slecht aan toe gaat, doe er melding van bij de bedrijfsleider, of laat je ouders er melding van doen. Als het ergens extreem slecht aan toe gaat en praten met de bedrijfsleider geen zin heeft gehad, doe melding bij de Dierenbescherming. Maar er hier over gaan praten hoe slecht het overal en ergens zou zijn, lijkt mij weinig zinvol. Bovendien krijg je waarschijnlijk een topic met een hoog roddelgehalte.

Tenzij je topic een andere bedoeling heeft, en ik het misschien verkeerd begrijp? :=

Dacht al dat het aan mij lag, op internet zeuren maakt manege's niet beter, actie ondernemen wel :)

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:48

JudArthos schreef:
Andra_S schreef:

Dacht al dat het aan mij lag, op internet zeuren maakt manege's niet beter, actie ondernemen wel :)

Ook mijn gedachte.
Wilde er al iets over zeggen maar toch maar even de kat uit de boom gekeken voordat ik heel Bokt over me heen zou krijgen. :+

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:55

Het is inderdaad niet de toegestaan om een manege-afkraak topic te beginnen. Om die reden zal ik dit topic dan ook sluiten.