Darco is een 8 jarige ruin van Sandreo. Met pittig verleden, maar ik ben compleet weg van hem. Ik rijd hem sinds januari en we beginnen echt een combi te worden. Waar het in het begin best spannend was met rijden, wanneer zou die link gaan doen, zou die wel link gaan doen, wat kan en durf ik, raken we steeds meer op elkaar ingespeeld.
Nadat mijn zadel nagekeken is hebben we enorme sprongen met rijden gemaakt, hij is super fijn te rijden, los, niet narrig, werkwillend en braaf. Wel heeft hij een paar weken lopen klieren in onze bak (hij was 1 dag over de zeik om iets, ging steeds stil staan, heb dit "toegelaten" en hierna een paar weken bezig geweest dit truukje er weer uit te krijgen haha
Vandaag zijn we naar het strand geweest. Hoewel hij zo ongeveer aan het strand staat, verzet hij buiten geen pas zonder iets of iemand voor hem, dus kan alleen met iemand mee. (Hij gaat er ook niet naast, echt stijf erachter...) Dit was de 3e keer voor ons op het strand en de eerste keer met "zoveel". In het begin was hij best gespannen, want er liepen ook paarden achter hem... Naja DAT kon niet natuurlijk haha
Maar op het strand heerlijk genoten. De schoonmoeder van een van ons kwam foto's maken, echt super tof (en ik ken haar ook al zo'n 25 jaar en heb vroeger heel veel ritten met haar gemaakt)
En wat schetste mijn verbazing... Hij ging toen gewoon van de groep weg! Denk dat hij dacht dat het een bak was haha
Echt ontzettend genoten!
Met de hele groep

En gewoon alleen!

Hoe bedoel je ik zat te genieten en zoooo trots op hem!

En een klein stukje film.
!!!