zoektocht naar een goede manege in de buurt van Hilversum

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Muztang

zoektocht naar een goede manege in de buurt van Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-16 00:09

Ik ben al een tijdje op zoek naar een echt leuke manege in of in de buurt van Hilversum.
Ik wil graag dressuurmatig rijden en ik ben niet op zoek naar een les met iedere week alleen een rondje stap, draf en galop.

Graag zou ik wat meer (uitdagende) oefeningen willen doen in een les en wat verder willen komen in de dressuur. Ook wil ik graag FNRS proeven rijden, dus ik zoek wel een manege die dit organiseert.
Vaak als ik zeg dat ik meer wil of een uitdaging zoek in de vorm van een moeilijkere dresuuroefening denken de meeste dat je een moeilijk paard zoekt (de uitdaging) en ik krijg dan een snel/heet/bokkend paard.
Dat is juist iets wat ik absoluut niet zoek op een manege als kind vond ik dat wel leuk, maar ik zoek nu brave paarden waar ik wat van kan leren en mee verder kan komen en ik zoek geen paarden die in het gareel gehouden moeten worden.
Wie weet er een leuke manege in de buurt of omgeving tot ongeveer 20 km. en 30 min. vanaf Hilversum.

Muztang

Re: zoektocht naar een goede manege in de buurt van Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-16 21:17

Niemand?