Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jorieke1 schreef:kun je dat niet tegen de eigenaar van de manege zeggen. ze kunnen haar met haar paarden miss dan wel niet wegsturen maar ze kunnen er wel wat van zeggen en als ze dan nog zo is kun je dat weer aangeven en dan kan de baas wel kijken wat hij/zij moet doen.
anemoonlena schreef:^ dan laat je je wegjagen door een of andere vrouw bij een geweldige manege?!
Niet iedereen is goed in anderen negeren. xniieeenke schreef:Bij ons mensen met friese paarden die ze naar de ***** zagen. Kin echt op de borst, terwijl je bij de meeste Friesen dat er uit moet rijden. Weet niet hoe ze over het algemeen zijn, maar ik kijk ze echt altijd aan met mijn 'pas op of je gaat er aan blik'. Hopen dat ze het ooit door krijgen.
Kun je 't niet ergens melden?
xx_Irisje schreef:Misschien had je kunnen vragen waarom ze zoiets deed?
Wellicht was er een reden voor. Soms krijg je niet alles mee waardoor je een situatie verkeerd beoordeeld, zowel in omgang als in het rijden van paarden.
Shakiralove4 schreef:Eerlijk? Ik ben een beetje bang van haar. En ik ben ook erg verlegen. Dus zomaar zeggen wat ik van haar vindt gaat niet echt voor mij. Maar misschien dat ik me erover heen kan zetten.
xniieeenke schreef:xx_Irisje schreef:Misschien had je kunnen vragen waarom ze zoiets deed?
Wellicht was er een reden voor. Soms krijg je niet alles mee waardoor je een situatie verkeerd beoordeeld, zowel in omgang als in het rijden van paarden.
Zagen om je paard zo raar te laten lopen hoort NOOIT. Als een paard heel snel gaat probeer ik 'm wel eens de hoek in te sturen en dan zal dat ook niet helemaal lekker voelen, maar echt in de krul trekken mwah.
Shakiralove4 schreef:Ik wil wel een keer een foto maken en het haar gezicht blurren. Dan kunnen jullie oordelen. Weg gaan is geen optie. Er zijn geen andere maneges in de buurt.