Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
altijd onzin als ze een leeftijdgrens gaan bedenken: misschien is een 13 jarige wel een paardenfluisteraar die al 8 jaar ervaring heeft, en die verdienen toch ook een kans
Ik leg nu pas de link van je Boktnaam naar je echte naam.
) . Als ik een dagje niet kan vermaakt paardlief zich prima in de wei (al kan hij aandacht zeker wel waarderen) en zorgt mijn pensionhouder voor alle noodzakelijke dingen. Inxs schreef:@Andra_S Niet zo argwanend:-) Sommigen hebben gewoon een gunfactor wat betreft het mogen gebruiken van hun paard.
) zou ik het wel weten 
) voor de ene 30 min en voor de andere 45, die van 30 minuten is prima die van 45 is soms wel vervelend XD
anemoonlena schreef:ik vind het hartstikke netjes, ik weet niet precies wat je zoekt? een oudere of leeftijd maakt niet uit.
ik zelf vind het als 13 jarigealtijd onzin als ze een leeftijdgrens gaan bedenken: misschien is een 13 jarige wel een paardenfluisteraar die al 8 jaar ervaring heeft, en die verdienen toch ook een kans
![]()
^^ maar daar gaat t nu niet op
als je ook jongere ruiters toe laat, zou ik er bij zetten "de leeftijd maakt niet uit', dat trok mij namelijk erg aan bij advertentie's.
als je geen jongere toelaat, zet er dan een leeftijd grens bij, anders krijg je allemaal 11 jarige op de stoep![]()
veder vind ik het een hele leuke advertentie