Ik zou maar niet teveel typen, maar vooral foto's laten zien
Vorige week heeft een vriendin foto's van mij en mijn pony Larissa gemaakt. Sinds ongeveer twee weken mag ik Larissa officieel van mij noemen. Twee jaar geleden heb ik haar zelf beleerd, en in die twee jaar heb ik haar nog mogen verzorgen en rijden. Nu heb ik haar kunnen overkopen, en als haar veulen oud genoeg is (rond september) is ze helemaal van mij!! Nog steeds heel ongelofelijk...
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7. en wat actie

8. T is net een hondje soms... pony: HIERRRR!

9.

10. Soms laat ik haar even zelf rennen...

11. Maar zodra je haar weer roept weet ze niet hoe snel ze bij je moet zijn

12. M'n grapjas

13. En tot slot een foto van haar veulen. Heel apart, want toen hij nog heel jong was, was hij super licht, net een palomino. Nu wordt hij ineens heel donker om zijn ogen, nog donkerder dan zijn moeder haast!

Bedankt voor het kijken! Als alles goed is, mag ze voor altijd bij mij blijven. Ik ken haar al sinds ze drie jaar oud is... We hebben samen al zoveel meegemaakt! Ik kan nu nog lekker van mijn ponytijd genieten, en als ik achttien ben gaan we gewoon maar kijken hoe ver we kunnen komen tussen de grote paarden! We hebben nu nog een hele toekomst voor ons, en geen onzekerheid meer!

in september is hij oud genoeg, dan gaat hij weg en zet ik Larissa bij een goede vriendin van mij neer