Hoi! Ik heb een pony en hij is 26 jaar oud. Maar ik vind hem veel te dik maar weet niet hoe ik hem moet laten afvallen. Ik rijd hem 2x per week en longeer hem om de dag. Ook Wil ik graag weten of dit een Arabier is. X'jes Meike ❤️
hij heeft een beetje een ingezakte rug maar kan ook komen doordat hij wat ouder is
BigOne
Geplaatst: 13-06-16 16:32
Lijkt echt niet te dik, ziet er voor de leeftijd goed uit. Voel maar eens langs de manenkam, is deze dun en redelijk soepel dan hoef je je nog niet al te veel zorgen te maken, zo op de foto lijkt de manenkam niet te dik en verhard.
ponyparadijs
Geplaatst: 13-06-16 16:33
Voor een pony van 26 zeker NIET op dieet gaan zetten hoor Pony is zeker niet te dik. Hou hem maar zo en kijk eens of hij van de winter ook zo kan blijven Meeste oudjes vallen dan wat terug
smurffie
Geplaatst: 13-06-16 16:33
Pony ziet er prima uit, op deze leeftijd is reserves hebben ook handig. Absoluut niet laten afvallen.
myk_en_shant
Geplaatst: 13-06-16 16:34
Doordat de rug is gaan zakken, komt er een hangbuik. Dit vertekent het beeld behoorlijk, maar je poown is echt niet te dik hoor, op deze leeftijd zie ik ze graag wat ronder. Dan hebben ze een reserve, om in te teren wanneer ze niet goed in hun vel zitten.
YamaSaki
Geplaatst: 13-06-16 16:35
Voor die leeftijd ziet je pony er goed uit hoor, idd een beetje een doorgezakte rug, maar kan door de leeftijd komen. Gewoon zorgen dat je zadel goed past Wat lichte vetjes achter de schouder, maar dat is niet zo een drama op die leeftijd. En ik denk niet dat het een arabier is, maar t is wel een leuke pony