Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb zelf van die voeten die gewoon nog steeds blaren krijgen ookal doe ik er een pleister of tape op (laat toch vaak weer los). Ik moet zeggen dat ik er weinig vertrouwen in had, maar het toch vaker dan eens heeft gewerkt. Ik weet niet hoe lang je gala is, maar anders zou ik hem meenemen (zo groot als een lippenstift), want hij zal het geen uren volhouden.Selina schreef:Pleister oid op je hak en dan red je het wel. Veel plezier!
StormMilagro schreef:En anders kun je compeed kopen, dit kun je smeren op de drukplek en werkt vaak tegen blaren. Ik heb zelf van die voeten die gewoon nog steeds blaren krijgen ookal doe ik er een pleister of tape op (laat toch vaak weer los). Ik moet zeggen dat ik er weinig vertrouwen in had, maar het toch vaker dan eens heeft gewerkt. Ik weet niet hoe lang je gala is, maar anders zou ik hem meenemen (zo groot als een lippenstift), want hij zal het geen uren volhouden.
Anders een extra paar schoenen meenemenSelina schreef:Pleister oid op je hak en dan red je het wel. Veel plezier!
Ik hoop op je hiel toch? Hakken zitten aan je schoenen, hielen aan je voeten (ook al raken hakken aan je voeten inmiddels ingeburgerd).