Ik zal ons verhaal even kort samenvatten

Eind december heb ik mijn eigen lieve eigenwijze merrie in laten slapen, ik was dus paardloos. Ik ben eerder paardloos geweest en dit vond ik helemaal niks. Echter was er niet direct de zin om een "nieuw" paard te kopen, bang voor wat komen zou. Ik had via Bokt en inmiddels Facebook contact met Kim, de eigenaar van Dino. Op een dag stuurde zij een berichtje dat ze waarschijnlijk in het buitenland gingen werken en een leaser zocht voor Dino. Nouja lang verhaal kort, Dino staat bij mij op stal vanaf eind februari. In het begin niet zoveel gedaan en halverwege mei verhuist naar een andere stal en hier heb ik m opgepakt. Doel, onderlinge 12 juni in de B. Doel mislukt, we zijn in de L1 gestart, omdat het heel goed ging

Helaas heb ik niet lang genoeg ingereden waardoor ie er net niet loopt, erg jammer, maar hij is laag/ontspannen en dat vind ik belangrijk

Ik heb momenteel geen les, dit pak ik per juli weer op.

Iedereen was trots en ik helemaal, hij was zo braaf! En toen afwachten.. Ik werd samen met de L2 beoordeeld, dino deed ook een L2 proef met een stalgenootje van mij, was erg leuk om te zien! En we zijn eerste geworden! We hadden 180 punten en werden door een jurylid "echt" gejureerd (dit om hoogmoed te voorkomen

Wellicht gaan we in het indoor seizoen starten, maar dat zien we dan wel weer