Waar je rekening mee zou kunnen houden is bijvoorbeeld leeftijd. Ik weet niet of je daar zelf al een voorkeur voor hebt om te gaan voor 16 jaar of ouder? Ik noem natuurlijk maar iets. Ik ga er vanuit dat je bedoeling is dat iemand zelfstandig is en gezien de paarden aan huis staan is er verder niet altijd iemand aanwezig?
Want in dat geval zou voor mij leeftijd toch best belangrijk zijn. Zou er zelf dan een beter gevoel bij hebben wetende dat er een volwassen persoon met de paarden aan de gang is.
Verder kun je natuurlijk afspraken maken als ze het bos in zouden gaan dat ze je een berichtje sturen bij vertrek en eventueel als ze weer terug op stal zijn als je dat prettig vind.
Zelf zou ik eerst zorgen dat er vertrouwen is voordat ik ze naar buiten zou laten gaan. Eventueel de eerste keren samen naar buiten. Vertrouwen zal je toch moeten opbouwen.
Het laten betalen van eventuele lessen is normaal naar mijn idee. Weet natuurlijk niet wat lessen kosten bij jouw instructeur. Wat je zou kunnen doen is dat je ze de eerste maanden "verplicht" 1x in de maand laat lessen bij jouw instructeur.