Vond de foto's zo gaaf dus show ze maar even op bokt...De kwaliteit van de foto's is wat achteruit gegaan na het uploaden, klik op de foto om hem in origineel formaat te zien!

En nog een paar van een paar weken terug, zit toch nog niet op 15 foto's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vond de foto's zo gaaf dus show ze maar even op bokt...

En wat een leuk setje op de rijfoto's
Supermooi!
Nyckle schreef:Thanks! Denk dat het beeld wel iets vertekend bij die hoofdfoto aangezien ik er nog makkelijk een vinger tussen kan krijgen. Ga er even naar kijken en verstellen. Vind het sowieso niet heel mooi een lage neusriem, maar hij loopt er veel beter op.
Ja zeker de schimmel is er ook nog Saskia! Rij nu het paard van een vriendin en breng die uit zodat ik straks eindelijk mn eigen kerels mee kan nemen op wedstrijd. Heb volgende maand nog een paar wedstrijden opgegeven en dan ben ik er denk ik wel doorheen.
Nyckle schreef:Thanks! Denk dat het beeld wel iets vertekend bij die hoofdfoto aangezien ik er nog makkelijk een vinger tussen kan krijgen. Ga er even naar kijken en verstellen. Vind het sowieso niet heel mooi een lage neusriem, maar hij loopt er veel beter op.