[***] is mijn 9 jarige lusitano verzorgpony uit Portugal die sinds september 2014 bij ons is. Ze kende toen alleen het halster en verder niks. Langzaam hebben we haar van alles geleerd, en dat leerproces gaat nog heel lang door natuurlijk. Alles met rust. Ze is zo'n lieverd, en zoals de meeste lusitano's dat hebben, is ze heel zelfverzekerd, met een enorme eigen mening, heel precies en snel lerend.
Hier wat foto's van ons knuffelen
en wat rijden Ons knuffeluurtje was heel bijzonder, [***] slaapt graag en ik vind het zo mooi hoeveel vertrouwen ze al heeft en dat ik dat samen met haar mag doen.
1.

2.

3.

4. De anderen waren ook lekker aan het suffen.

5.

6.

Met rijden doen we niet super veel nog, lekker het gevoel leren kennen, balans krijgen, wat figuren rijden en sinds 2 weekjes af en toe een paar galopsprongen meenemen. Het liefst rijdt [***] buiten, de bak is moeilijker en saaier, maar ze doet braaf mee. Verder maken we ook fijne buitenritten.
7.

8.

9.

10.

11.

ik snap dat jullie lekker genieten.
Gewoon lekker rustig doorgaan, dan komt het allemaal wel.
Haar brandmerken zijn in ieder geval verschrikkelijk slecht gezet, een ander paard van een bekende komt van dezelfde fokker en heeft ook mislukte brandmerken.