Vloggen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Vloggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 14:37

Hoi!

Ik had dus even wat vraagjes over het vloggen en Brigitte ik weet niet wat jij nou wou. Anders bewaar ik de vragen even voor de kick-off dag.

Ten eerste, hebben jullie er allemaal geen moeite mee als jullie gefilmd gaan worden op Horse Event en op de kick-off dag? Ik ga deze beide dagen ook vloggen en de beelden komen natuurlijk wel op Youtube te staan. Dit geld ook voor degene waar ik mee samen rond ga lopen op Horse Event :D

Ten tweede, dit is voor de kick-off dag

- Waar willen jullie dat ik de vlog open? Doe ik dat thuis, in de auto samen met de andere bokker waarmee ik meerijd of op het terrein zelf? (zoals paardenpraattv)

- Wil je dat het echt een informatieve-formele vlog wordt? Of juist wat meer losjes dat ik de vlog ook thuis open en thuis afsluit en daar bespreek hoe de dag was.

Het is nogal belangrijk om deze dingen te weten omdat ik natuurlijk niet overnieuw kan filmen :P

Ook neem ik een statief mee die de demo gaat filmen op de kick-off dag zodat ik daarvan leuke beelden kan monteren in de vlog.

- Kan ik ook de workshop filmen? Is misschien leuk voor de andere bokkers om te zien hoe zo een dag eruit ziet aangezien dit niet vaak gebeurd :D

- Is er een plek op Horse Event (en misschien de kick-off dag) waar ik mijn camera op kan laden? Heb overal 2 batterijen mee en genoeg geheugenkaarten maar moet wel kunnen wisselen!

Ik ga vast op nog meer vragen komen :+

Olympia

Re: Vloggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 14:55

Ik beantwoord thuis even op de laptop je vragen :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 15:03

Oke top :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 15:58

Mau! Wat gaaf dat je gaat vloggen zeg!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 16:12

Jaaaaa *\o/* ben zo benieuwd of het wat gaat worden!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 16:31

Maureen95 schreef:
Hoi!

Ik had dus even wat vraagjes over het vloggen en Brigitte ik weet niet wat jij nou wou. Anders bewaar ik de vragen even voor de kick-off dag.

Ten eerste, hebben jullie er allemaal geen moeite mee als jullie gefilmd gaan worden op Horse Event en op de kick-off dag? Ik ga deze beide dagen ook vloggen en de beelden komen natuurlijk wel op Youtube te staan. Dit geld ook voor degene waar ik mee samen rond ga lopen op Horse Event :D

Ten tweede, dit is voor de kick-off dag

- Waar willen jullie dat ik de vlog open? Doe ik dat thuis, in de auto samen met de andere bokker waarmee ik meerijd of op het terrein zelf? (zoals paardenpraattv)

- Wil je dat het echt een informatieve-formele vlog wordt? Of juist wat meer losjes dat ik de vlog ook thuis open en thuis afsluit en daar bespreek hoe de dag was.

Het is nogal belangrijk om deze dingen te weten omdat ik natuurlijk niet overnieuw kan filmen :P

Ook neem ik een statief mee die de demo gaat filmen op de kick-off dag zodat ik daarvan leuke beelden kan monteren in de vlog.

- Kan ik ook de workshop filmen? Is misschien leuk voor de andere bokkers om te zien hoe zo een dag eruit ziet aangezien dit niet vaak gebeurd :D

- Is er een plek op Horse Event (en misschien de kick-off dag) waar ik mijn camera op kan laden? Heb overal 2 batterijen mee en genoeg geheugenkaarten maar moet wel kunnen wisselen!

Ik ga vast op nog meer vragen komen :+

Ik heb iig geen moeite om gefilmd te worden :)

Het zou leuk zijn als je de vlogs thuis al opent, dat houd het denk ik lekker luchtig en leuk :j En op die manier leven mensen ook met je mee en neem je ze ook mee :j

Zoals elk jaar kunnen jullie spullen opladen bij ons in de Lounge en 1 laptoptas of cameratas bij ons in de Lounge achter laten.

De workshop filmen ga ik even met Leo overleggen :j

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 16:35

oke top :D En filmtips zijn altijd fijn :D Doe het nu allemaal een beetje zonder teveel aan de instellingen te zitten omdat de camera zelf vaak het licht en scherpte aanpast. Dus tips zijn zeker welkom!

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 16:56

Ik heb geen problemen met gefilmd worden!
Ik ga er niet over, maar ik denk inderdaad dat kijkers het het leukste vinden als het lijkt of ze er echt bij zijn, dus inderdaad vanuit thuis beginnen, en ook de reis ernaartoe enzo.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 16:58

Ja dat idee heb ik zelf ook. Anders krijg je echt meer een formele video en het is inderdaad leuk om te zien hoe een persoon zijn dag daar beleefd.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:00

Ik heb er ook geen moeite mee om gefilmd te worden, denk ik, ik ben niet zo film-geniek O:)

Vind het wel een super leuk idee dat vloggen.

Is deze HK trouwens voor iedereen te lezen of issie besloten?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:02

Dit hele subforum is besloten. Daar kunnen jullie met zn twaalven bij en Steffie van Academy Bartels. En verder natuurlijk de teamleden.

Moondust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 19:56

Heb me via de pb aangemeld als vlog-vrijwilliger Maureen! Lijkt me eigenlijk wel heel leuk!

Ga je trouwens met een aparte camera vloggen? GoPro oid?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-16 23:21

Jeetje. Mn topiclijst gaf niet aan dat er berichten geplaatst waren.

Ik vlog met een nikon coolpix s9900.
Verder heb ik ook een amerikaanse versie van de go pro. Geleend van een vriend. Kan ik eventueel ook nog meenemen.
Leuk trouwens dat je je opgegeven hebt :D

Daar breng je me wel op een idee :)*

Brigitte is het mogelijk dat Rieky mijn gopro omkrijgt en we een paar shots mee kunnen krijgen onder het zadel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 14:12

Ik mag ook best met m'n platte rotterdamse hoofd gefilmd worden hoor :') Geen probleem :+

Maplewood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 20:14

Echt leuk dat jullie ook gaan vloggen! Ik heb er trouwens ook geen problemen mee om gefilmd te worden hoor!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-16 20:15

Tof :D

Ik ben zelf ook nog heel benieuwd hoe het gaat uitpakken hoor :D heb al eerder gevlogd toen we een teamuitje hadden. En dat was een succes :D Dus hoop dat dit ook wat gaat worden.

Moondust

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:04

Actieshots van Rieky zouden wel supervet zijn *\o/*

Vriend en ik maken vaak vakantievlogs, is altijd zo leuk om terug te zien!

Ik spreek trouwens vloeiend Rotterdams en Twents, dus kan nog kiezen wat ik voor de film ga opzetten. :Y)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-16 21:05

Twents is geweldig _O-

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:06

ja ik stem voor twents :J

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-16 21:06

Olympiaaaaaaaaaa wil je dat vragen aan rieky?

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 08:07

Wat mij betreft mag je stukjes van de workshop filmen en gebruiken voor je vlog, leuk! Liever niet helemaal filmen. :) zal voor de volledigheid nog even met Brig overleggen.

Ik heb geen moeite om gefilmd te worden!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 10:21

Leo schreef:
Wat mij betreft mag je stukjes van de workshop filmen en gebruiken voor je vlog, leuk! Liever niet helemaal filmen. :) zal voor de volledigheid nog even met Brig overleggen.

Ik heb geen moeite om gefilmd te worden!

Jaa ik ga ook niet alles filmen hoor. Anders wordt de video veels te lang.