Zijn zusje is echter nogal onbekend op bokt.
1 ding is zeker ze hebben samen erg veel gemeen, hun wil om te presteren, hun meewerkendheid en uiteraard hun kleurtje.
Natuurlijk zijn er ook grote verschillen , ze hebben een andere vader, is de ene echt een barbiepaardje, is de andere juist een stevige bink. Is de ene niet gek te krijgen is de andere toch net wat sneller onder de indruk.
Wat ik hoop te fokken zijn goede sportpony's die met name erg veelzijdig zijn (al fok ik voorlopig even niks meer want kan geen afstand doen
)
Allereerst wat happy cross foto's van Risky.

Risky is zelfs papa geworden dit jaar van een hengstje genaamd Wodan uit een Amerikaanse draversmerrie.

Kwats uithalen is hij ook ERG goed in samen met mij!

Helaas helaas is zijn ruiter toch echt te groot geworden en gaat Risky zo goed als niet meer op concour en wordt hij alleen thuis door getraind.
Op dit moment gaan we dus met zijn zusje op concour met een nieuw ruitertje wat bij mij rijdt. Ze moeten samen nog veel leren, maar het gaat erg goed. Helaas heeft Treasure veel last gehad van wisselende ruiters, maar nu zit er een vast ruitertje op haar rug.
Sinds april mag Treasure mee doen aan springwedstrijden en ze heeft tot nu toe alle basis parcoursen foutloos gesprongen.

Thuis in training een keertje wat hoger gegaan, we springen eigenlijk amper buiten de wedstrijden.

uiteraard rijden we ook wel eens dressuur waarbij ze afgelopen weekend in de B 180 en 211 punten had en een mooie 2e plaats.
Verder een mooie 1e plaats in het BB springen.

En als afwisseling doen de pony's ook nog wel eens mee aan ponyrennen.
Broer en zus voorop na de start.

Treasure met haar nieuwe ruitertje hun aller eerste ponyren samen.

Ik hoop dat jullie net zo kunnen genieten van mijn roan power pony's als ik dat zelf doe!
hoever zijn ze uiteindelijk gekomen?
Heb er een zwak voor op gebouwd, sinds ik er zelf ook een heb