[RIJ-ITP] Nieuwe uitdaging: Lieke
[ITP] De ontwikkelingen van het puppyfriesje in 2015
November 2015 werd Venna onverwachts verkocht en na 3 maanden Lieke verzorgen werd ook zij verkocht en moest ik opzoek naar een nieuw plekje.
Mijn grondwerkinstructrice wist misschien nog wel iets en ik kreeg het telefoonnummer.
Na een belletje mocht ik langs komen. WOW! was mijn eerste gedachte. Super veel ruimte! Ruime stallen, mooie bak, etc.! Ze had een aantal jonge paarden die nu lekker op de wei staan en waar ik vanaf september/oktober mee aan de slag kan gaan. En een KWPN merrie van 18 jaar met een veulen aan de voet. Deze merrie mocht ik wel weer gaan oppakken. Zo gezegd zo gedaan. Ik ben nu een kleine maand bezig met deze merrie. Ze heeft afgelopen 3 jaar stil gestaan en alleen als fok merrie gediend. Het was echt opstappen en wegrijden! Super braaf maar het ontbreekt natuurlijk aan conditie en spieren.
Ik heb dus de zwartjes weer ingeruild voor andere kleurtjes! Leuk nieuwe uitdaging
Dit is het eerste beeld materiaal wat ik nu terug zie van mij zelf.. WERK AAN DE WINKEL!
Heb mijn instructrice al geappt om een afspraak te maken.
Ik moet nog erg wennen aan dit veelzijdigheidzadel. Ik ben de afgelopen jaren dressuurzadel gewent. Ik zie nu heel erg dat ik in een stoelzit zit....
Daarnaast moet paardlief veel actiever.. maar door gebrek aan spieren.. het komt vast goed na heel wat kilometers...!
Tips mogen uiteraard
Kan ik alleen maar van leren! 1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10. En ook mijn lieve kleine nichtje heeft er al even op gezeten!

11.
Wie weet dat het nu wel beklijft