.Iemand die ik ken heeft (hierboven) zo'n aankoop gedaan. Stel je voor: Je dochter is gek op paardrijden maar je hebt er zelf geen verstand van. Toch wil je een paard aanschaffen.
Ik dacht er dus overna en eigenlijk is het niet heel raar is dat het voor zo iemand helemaal niet onlogisch is om zo'n paard te kopen, toch? Als je er geen verstand van hebt denk je toch: wat kan het kwaad.
Ik ben best benieuwd naar hoe je zulke mensen kunt duidelijk maken waarom het eigenlijk niet slim is.
Ik bedoel, als ik er een verstand van had en iemand tegen mij zou zeggen "dan is je paard binnen een jaar verpest" zou ik ook denken, waar bemoei je je mee.
Ik ben trouwens niet van plan om iets tegen diegene te zeggen. Ik ben gewoon benieuwd naar hoe je iets zo kan vertellen dat iemand die er niks van weet het toch snapt
.
. Dat soort paardens staan hier ook je merkt wel dat paardenmensen zelf minder vaak zulke aankopen doen. Het lijkt me gewoon niet slim om als 14 jarige met alleen manege ervaring een paard in te rijden
.
Beestje wordt nu 2x per week door moeders gelongeerd en overige tijd staat ze gewoon op het land...geen idee wat ze ermee gaan doen.
, was echt een fijne, mooie pony maar nog groen en pas 2 maand onder zadel.