Welk Ponykamp?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marianne_xxx

Welk Ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-16 06:46

Hey allemaal,

Een vriendin, ik en haar zusje willen dit jaar op Ponykamp. Maar we weten niet welke, zelf ben ik vorig jaar naar klein oever geweest en dat was erg leuk. Maar ik vroeg me ook af hoe gasselte is. Iemand ervaringen met gasselte of nog andere abnormaal leuke kampen? *\o/* /3

Deni11

Re: Welk Ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 06:55

Mijn zusje is naar gasselte geweest, erg leuk maar ze hoeft er niet nog een keer heen.
Zelf vind ik het fjordenpaard toch wel erg leuk!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 10:53

Waar zoek je een beetje naar?

Ikzelf ga op Sgw week bij de Treekhoeve en op crossweek bij les chevaux :D

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 11:02

Hee, ik wil je graag ruitervakantie Les olivettes aanraden in de Ardennen! Momenteel is er nog plek in de week van 24 juli t/m 30 juli of in de week van 31 juli t/m 6 augustus.

Elke dag een enorm gave rit van minimaal 3,5 uur door de ruige bossen van de Ardennen, en 1 dag zelfs een hele dag op pad waarbij we ook een nachtje slapen met onze paarden in de bossen. Veel gezelligheid, avontuur en een ervaring die je nooit meer zult vergeten!! Het is mogelijk om met de trein vanaf Utrecht onder begeleiding naar de Ardennen te komen! Foto's en filmpjes zien? Kijk dan eens op: http://www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes als je wil boeken kun je met de flyer die op de Facebook pagina staat als profiel foto 50 euro korting krijgen!! Boeken kan via de website maar ook via de FB pagina of via mij! Meer info? Stuur gerust een berichtje naar mij ;)

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 11:09

Wat wil je doen op kamp?
Wil je les in dressuur/spring en andere dingen? Wil je ook buiten rijden? Of wil je alleen maar buiten rijden? Wat is je budget? Hoe ver wil je rijden?
Als je een beeje aangeeft wat je wilt, is het makkelijk voor om voor ons kamp tips te geven. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 11:09

Marianne_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-16 14:46

Mij lijkt alles leuk, dressuur, springen, buitenrit en cross natuurlijk! De prijs maakt niet echt uit want anders kies ik gewoon voor een andere. En de afstand ook niet heel erg. :) Als het maar een top kamp is! :D

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 15:00

Wat mij leuke kampen lijk zijn 't realer, les cheveux en de treekhoeve. Ben er zelf nooit geweest, maar bhet lijkt me wel leuk.
Op het fjordenpaard ben ik wel geweest, leuk kamp. :) Je rijd er alleen maar buiten, zo'n twee uur per dag. Verder doe je een keer voltige, een keer voltige en een poetsochtend. Je hebt een dachtocht, je gaat een keer naar het zembad en je gaat een keer naar het dorp. Je hebt best veel vrijetijd en doet ook wel veel dingen zonder paarden. Ik vond het leuk, maar niet echt geweldig. :)
Dit jaar ga ik naar 't peerdespul. Lijkt me echt een super gaaf kamp!
http://peerdespul.nl/peerdespul_002.htm

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 15:12

De Treekhoeve is erg leuk idd.
Een normale week kost 300 en Sgw kost 350. Het is een erg leerzaam kamp en heel erg gezellig :D

Heidi95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 17:26

Lekker weer naar klein oever gaan! (:

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 17:27

Boschhoeve!!

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 17:31

Weer naar Klein Oever! :D

Anders is Boschhoeve inderdaad ook een leuke optie (zit in Noord-Brabant).

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 17:59

Zoals zomer al zei, stal 't Reelaer is superleuk! Lekker crossen, buiten rijden en hele leuke paarden. Op de site staan leuke filmpjes en foto's!

Lucy_121

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 18:51

Hoe oud zijn jullie? Ik raad ook het Sgw-kamp van de Treekhoeve aan. Je leert er suoer veel en is het geld zeker waard!

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:00

novalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 20:02

Ik ben een keer bij manege Gasselte geweest. Heb niet meegedaan aan het ponykamp maar was daar in de buurt een weekendje weg en heb daar toen een les gevolgd. Er was toen een ponykamp bezig en het zag er erg leuk uit! Maar heb zelf geen ervaring.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 20:06

Stal de Eik is ontzettend leuk! Er zijn groepen van maximaal zo'n 16 à 18 kinderen. Je maakt een aantal buitenritjes en je doet nog veel meer leuke dingen met én zonder pony! Kijk voor meer info eens op http://www.eik.nl

Sewri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 20:13

Jam-camp is misschien wel wat voor jullie! Het word georganiseert door Christiana Bohorquez(zat bij Marco in het team bij de Voice en is vaker te zien op tv). Je gaat dan op een soort muziek-paardrij kamp. Je hoeft totaal niet muziekaal te zijn om mee te doen en is geheel laagdrempelig. Een échte aanrader! :)

nadesha10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:51

ik ga naar jamcamp! aanrader lijkt me

Sewri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 21:57

nadesha10 schreef:
ik ga naar jamcamp! aanrader lijkt me

Wat leuk :j Is het zeker weten!

Heidi95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 15:54

Gewoon weer terug naar klein oever! :D

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 15:56

Gasselte is erg leuk! Helaas zit het voor dit jaar al vol... Ik ben er vorig jaar geweest en vond het geweldig, ga dit jaar weer!

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 16:05

Bonono

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 21:59

Ik ben vroeger (lees 10 jaar geleden) naar het Fjordenpaard geweest. Ik vond het toen echt een geweldig kamp. Je hebt er een supermooie omgeving met een springbos, mogelijkheid om te zwemmen met paard en een zandvlakte om hard overheen te gaan. Omdat het kamp zelf pas om 16:00 begint op zaterdag ging ik met een vriendin 's ochtends nog een buitenrit maken (en de zaterdag aan het einde van het kamp weer), echt een aanrader! Ik ben er in totaal denk ik drie keer geweest en dat is ook meteen het enige ponykamp dat ik heb bezocht.

WildBirds

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 13:07

Ik ben het helemaal eens met Bonono. RC Het Fjordenpaard is echt een super leuk kamp, ik ben er nu zelf al 3 keer geweest, 2x in de herfstvakantie (2014 & 2015) en 1x in de meivakantie (2016). Het is een superleuke omgeving. de leidingen zijn bijna altijd wel leuk want Jose en Iris zorgen daar wel voor! je gaat elke dag op buitenrit van minimaal 2 uur, en dat zijn geen saaie buitenritten lekker crossen! je gaat ook iets van 3x per week door het springbos, een super leuk stukje bos met natuurlijke hindernissen. op woensdag heb je een super leuke dagtocht naar Norg. rijden in de bak word daar niet gedaan, waar k het helemaal mee eens ben want dat doe ik normaal altijd al. je gaat ook door het paardenmeer, je hebt poetsochtend, spelletjes met en zonder je paard, voltige, met de huifkar naar het zwembad en roden en nog veel meer! Iris maakt elke week foto's en video's van de week en aan het einde van de week kan je een cd kopen met alle foto's en video's. het verbaast je echt uit welke uithoeken iedereen vandaan komt. het ligt in drenthe maar ik ken meer mensen uit zuid nederland dan noord die er heen gaan. echt een dikke aanrader!