Hoeveel berichten heb je nodig

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bananas

Hoeveel berichten heb je nodig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-16 18:55

Ik heb allang rond de zestig berichten geplaatst maar toch kan ik nog geen topic plaatsen op jeugdhonk want volgens dat heb ik pas vijf nuttige berichten geplaatst... iemand een idee hoe dit kan?

Yessy

Re: Hoeveel berichten heb je nodig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 18:58

Zie de wiki:

Je kunt alleen toegang krijgen als je meer dan 25 zinnige posts hebt geplaatst op de specifieke paardenforums, dit zijn de informatieve forums die je vindt onder het eerste tabblad (informatief). Zo maar berichtjes plaatsen om zo snel mogelijk aan die 25 te komen is niet toegestaan.

http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 18:59

Alleen geplaatste berichten onder het tabblad informatief tellen mee als nuttig. Fototopics tellen niet mee en HK ook niet.

ejikas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 20:00

Moet op de informatieve pagina zijn

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 20:07

Zoals uitgelegd, is het de bedoeling dat je tenminste 25 nuttige reacties plaatst. Deze reacties kun je plaatsen op de paard-gerelateerde fora (bij het tabblad informatief, niet young riders). Dit topic moet ik helaas sluiten omdat het hier niet thuishoort (bij YRT kun je praten over alles rondom paarden, niet over boktregels).