Bij deze mijn hele verhaal.
September 2011 zat ik op bokt een beetje te kijken niet met de insteek een pony te kopen. Tot ik diego zag en ik hem zo onwijs leuk vond dat ik dacht waarom zou ik niet gaan kijken. Na afgesproken te hebben ben ik gaan kijken rondje door de bak rondje buiten en ik was verliefd en verkocht! Na nog nachten er van geslapen te hebben heb ik besloten em een leuk huisje te geven. Per 1-1-2012 zou hij naar mij toe komen. Ik voelde me weer even een heel klein jong gelukkig penny meisje met een ondeugende pony.
Eerste maanden was drama meneer liet zijn ware aard zien trapte me uit stal bokte en rende heel de bak rond met mij op ze rug. Ik had echt zo iets van wauw wat ik heb nou weer voor een ramp gekocht. Zelfs gedacht zal ik hem weer weg doen totaal geen klik meer door zijn gedrag. Toen bood iemand mij op stal aan om hem paar dagen te rijden. Erna ging er bij mij heel apart een soort knop op. Dacht laat me niet gek maken door zo een kleine pony. Na half jaar werder wij onafscheidelijk hecht team. Kon om hem lachen weer we hebben zelfs op onbekend terrein oefenparcours springen gedaan met slag en stoot maar was trots op hem. We verhuisde van stal en ook daar werd hij steeds rustiger. Tot mijn relatie breuk en ik hem per direct weg moest doen omdat ik alleen met een huis en hond achter bleef. Het was als of me hart uit me lichaam werd gerukt. Daar ging mijn maatje die me overal door heen sleurde. Nu ongeveer jaar later staat die nog op de manege waar aan ik hem heb veekocht. Nu staat stal te koop en diego ook. En weer voel je die helse pijn waar gaat die heen wat gebeurt er met hem komt die goed terrecht. Ik moest het even van me afschrijven. Ik hoop dat die net zo goud te huisje krijgt weer als bij mij.
Goodbye my lover goodbye my friend