Ik ben er weer, nu bijna op het einde van mijn zwangerschap schrijf ik misschien dus wel de volgende keer een bericht met mij erop
Even kort inleiding: Ruin van 6 jaar, zeker niet makkelijk en hij is ook nogal dominant/koppig.
Elke keer als ik er weer ben, denk ik, hij zwaard elke dag meer uit
Eigenlijk heb ik hem zelf nog niet eens 100% doorgereden maar gelukkig doet hij het onder zijn nieuwe toch wel erg onervaren jonge amazone netjes en heb ik maar mazzel mee (ging ook anders met andere ruiters) & zij kan met hem groeien en is erg dankbaar voor de kans!
Ik les regelmatig met ze en het gaat lekker vooruit, alleen door zijn toch wel erg grote beweging en kracht is ze nog niet toegekomen aan het doorzitten (dat gaat een halve baan lang goed, komt wel) galopperen is ook nog te lastig maar dat komt ook nog wel.
Ik maak nog een filmpje met allemaal opnames, hij krijgt steeds meeeer schwung en gaat echt goed de lucht in, moet ik ook dalijk zeker weer aan wennen
snap dus, dat ze dat nog niet kan zitten! hij loopt nu gewoon losjes.Nog lang niet alles 100%, maar het gaat vooruit, en werk is er natuurlijk altijd... ze rijden voor het algemeen lang, laag en rond!! en als ik er bij ben neemt ze hem meer op.
Ze heeft hem er nog lang niet van achteren onder, en 'aan' haar zit is hij ook niet, maar hij loopt wel tevreden en zo slecht ook niet dus ben ik al blij om!
Ze werd toevallig laatst van een trainer aangesproken, die internationaal Grand Prix heeft gereden en voor Olympia in de DDR gereden heeft (dus wel hoger training les kan geven)
Hij vroeg haar of ze al een trainer had/ van wie het paard was en dat hij haar al vaker heeft gezie, daar wel mee aan de slag zou willen gaan/ veel potentie ziet...
Daar gaat ze dan volgende week een proefles nemen, ik ken hem verder ook niet dus zullen zien...
Foto's van de afgelopen weken, gewoon doorelkaar, en van mij & Danger 'shooting' (zwanger:D)

Ik heb het longeren tussendoor ook opgepakt, van laatst een gekke foto rollkür paard he

Meest recent gisteren ohz in mijn lievelings set, was hij wel slap (heel warm dus maar kort gereden)

Met mijn mannetje, mannenpaard
!
(1.86 cm ca dekt ie wel even af) 

Vele lieve groeten uit Duitsland, bij Berlijn
(ik vermoed dat het springschoenen zijn..