Paarden met hele rare (eet)-gewoontes...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Paarden met hele rare (eet)-gewoontes...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-16 06:36

Zo ken ik er wel 1, die echt zijn eten IN zijn bak moet hebben en NIET op de vloer. En naderhand likt hij heel zijn bak leeg, zo schoon mogelijk achterlatend. (Dat likken gaat minutenlang door..., zeker een kwartier tot een half-uur!)

Djorf_6

Re: Paarden met hele rare (eet)-gewoontes...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 06:42

Het oude verzorgpaard van mijn moeder deed eerst haar hooi in haar waterbak voordat ze het op at. :+

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 06:48

Wanneer Zohra klaar is met eten gooit ze haar voerbak van de deur af omdat ik haar ooit heb laten zien dat er onder het randje ook nog ligt... Ze is nu bijna aan haar derde voerbak toe. :')

anna_gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 06:50

Caitlin_Me schreef:
Het oude verzorgpaard van mijn moeder deed eerst haar hooi in haar waterbak voordat ze het op at. :+

Dat doet Gail ook.of ze neemt een slok water maar slikt het niet Door en laat ze het over de hooi druipen :')

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-16 06:51

anna_gail schreef:
Caitlin_Me schreef:

Dat doet gal ook.of ze neemt een slok water maar slikt het niet Door en laat de dandere over de hooi druipen :')

Slim om zo hooi nat te maken! :)

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 06:53

Die van mij moet het in een groene bak hebben :+ En dan maakt het niet uit of het op de deur is of op de grond :') Een hap nemen (lees: mond vol proppen), hoofd omhoog, naar links kijken, naar rechts kijken en de volgende hap nemen :')

Sarah_91_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:29

Mn paard zuigt op ALLES :=

lolotjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:29

Haha mijn haflinger wilt altijd delen als hij slobber krijgt.
Afbeelding
Ook een hapje?? Is lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:31

Die van min doop ook haar hooi in d'r drinkbak ;) En als ze klaar is met drinken laat ze de laatste slok altijd weer uit d'r mond vallen, ook zoiets stoms :')

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:31

HorseyDude schreef:
Zo ken ik er wel 1, die echt zijn eten IN zijn bak moet hebben en NIET op de vloer. En naderhand likt hij heel zijn bak leeg, zo schoon mogelijk achterlatend. (Dat likken gaat minutenlang door..., zeker een kwartier tot een half-uur!)

Een bak gigantisch nalikken zie ik eerder als extra speekselproductie, voor mij een reden om extra aandacht te besteden of hij niet toevallig last van maagzweren heeft.

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:33

anna_gail schreef:
Caitlin_Me schreef:

Dat doet gal ook.of ze neemt een slok water maar slikt het niet Door en laat de dandere over de hooi druipen :')

Doet mijn paard ook maar dan als ze last van haar maag heeft. Het hooi wordt zachter en water geeft ook verkoeling in de maag. Dus wees alert als je paard dit doet. Kan ook gewoon verveling, aangeleerd gedrag of smaak zijn.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:34

"Mijn" vorige pony tilde altijd haar voorbeen op tijdens het eten :')

Roraima

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:37

Tja.. hier likt onze pony standaard zijn rechter voorbeen af als hij wat lekkers heeft gehad. :+