Na een tijd niet te hebben gereden ben ik op zoek naar een manege in de omgeving van Nijmegen om weer eens op het paard te klimmen. Ik woon in het centrum en ik ben op zoek naar een manege die goed te bereiken is met de fiets of met het openbaar vervoer. Verder vind ik het belangrijk dat er gekeken wordt naar leeftijd en niveau in de lessen.
Heb je al naar de manege in Beek gekeken? Qua lessen ben ik er al lang niet meer in thuis, maar fietsend is het prima te bereiken, de locatie is ook prima en van de paar mensen die ik ken die er rijden hoor ik positieve verhalen. Overigens iets volkomen anders, want ik heb geen flauw benul op welk niveau je eerst gereden hebt en of je het een beetje leuk zou vinden om mij überhaupt weer te zien, maar wij hebben een Imani staan die een beetje rijden wel gezellig zou vinden. Als je het leuk vindt kunnen we tegen de tijd dat ik terug ben in de omgeving wel een keer samen afspreken? Is wel wat verder dan Beek natuurlijk, maar volgens mij hebben we elkaar nog op facebook, dus als dat je wat lijkt moet je maar even pb-en
Bananas
Geplaatst: 11-06-16 15:01
De prinsenbankhoeve? Rijd er zelf niet maar wel eens van gehoord, het ligt in Wijchen. En de anders de Fruithof, maar dat is wat verder namelijk in Heteren.