Sinds ruim 2 jaar ben ik in het bezit van Checkmate 14 juni word ze 9, 1.68 Franco x Casimir. Toen ik ze kocht kende ze vrij weinig en was nog nooit de dam afgeweest ook niet voor een buitenritje...

Het is niet zonder slag of stoot gegaan.. Ik ben vaak met angst afgestapt om dat mevrouw graag op haar achterbenen staat! Maar... Ook altijd weer opgestapt!!!
Vandaag maar eens halster om gedaan en zo naar de wei gereden voor vele de normaalste zaak van de wereld maar voor ons echt een
overwinning. Ik vind de foto ook heel veel rust en vertrouwen uitstalen

Met het rijden zijn we sinds een paar maanden veel gegroeid alleen mijn benen "foei"

Hier boven een van januari en daar onder van april...
Sinds 3 weken kunnen we ook weer in de buitenbak rijden. Het blijft spannend de bak ligt naast een vrij drukke weg met een verkeersdrempel dus regelmatig klettert er een aanhangwagen overheen, ik ga dan ook een paar versnellingen hoger... Bomproef zal ze ook nooit worden. Hopelijk kan ik binnenkort weer eens lekker naar de bossen. Dit hebben we een keer of 6 gedaan maar mijn angst was te groot om het door te zetten...

Springen kan ze ook maar dan wel zonder de angsthaas

En als we het dan toch over overwinning hebben... Ik ben 30 kg afgevallen nog 10 te gaan

Bedankt voor het kijken ik post eigenlijk nooit iets dus sorry als het niet goed is!!