anemoonlena schreef:hoezo bot? jij hebt een foutje gemaakt niet zij.
ze reageert heel luchtig! ze kon ook zeggen 'jeetje dom kind,ga nu naar stal toe!'.
het is jouw fout en ze reageert daar behoorlijk aardig op!
ik snap dat jij het gewoon fout hebt gedaan, maar ik vind het totaal niet bot!!!
ik zou gewoon zeggen 'oh ja sorry, ik zal morgen even naar stal gaan!' het is nou eenmaal jou verantwoordelijkheid wat er met jou verzorgpony gebeurt, jij krijgt haar 3x per week omte rijden en alles goed te doen, als je dan iets fout doet moet jij het weer oplossen: doe alsof het je eigen paard is, dan vraag je ook niet aan een verzorgster of zei de deken erop legt terwijl jij m eraf hebt gehaald.
Hier ben ik het absoluut niet mee eens.
Ja, het is de TS haar fout dat ze zonder te overleggen besluit om een eczeem deken op te doen ipv de deken die de eigenaresse heeft opgedaan. Ik zou hier ook niet heel blij mee zijn, tenzij mijn verzorgster gewoon had gebeld of dergelijke om voor de zekerheid nog na te vragen of er misschien een reden is dat haar paard een regendeken op heeft. Als de eigenaresse had gereageerd met "jeetje dom kind, ga nu naar stal toe!" had ik persoonlijk als verzorger gelijk heel hard op de rem gestaan want dit is echt niet respectvol en ook totaal niet hoe een eigenaresse hun verzorgster zou moeten behandelen.
Dat het de verzorgsters' verantwoordelijkheid is op haar dagen als er iets met het paard gebeurd klopt, maar voor haar staat nog altijd de eigenaresse. Het is mij persoonlijk ontgaan hoe de eigenaresse precies reageerde toen TS meldde dat het berichtje haar is ontgaan doordat zij geen wi-fi had maar werkelijk, de eigenaresse had terwijl zij de TS vroeg of zij haar paard vandaag misschien wilde verzorgen omdat zij zelf niet kon, ook gewoon iets uitgebreider kunnen uitleggen dat zij er morgen ook niet is en of ze niet de dekens wilde omwisselen. Uiteraard vind ik het nu dan ook netjes als de TS de deken zou wisselen, dit zou ik zelf namelijk ook verwachten als ik écht niet kon en mijn paard neemt risico om kou te vatten.
Ik vind ook dat de eigenaresse niet per se TS hoeft te bedanken. Je doet inderdaad gewoon wat er van een verzorgster verwacht wordt, TS. Als ze er vandaag en morgen niet is, kan het prima zijn dat er in haar privéleven iets gaande is dat nu haar aandacht nodig heeft en misschien niet zoveel gedachte in een appje heeft gezet. Het is gewoon een miscommunicatie, een beetje ongelukkig. Misschien is het goed om eens met de eigenaresse om de tafel te gaan en duidelijke afspraken te maken, wat zij precies van jou verwacht. Het zou inderdaad wel handig zijn als ze de volgende keer last minute een melding heeft, jou even te bellen in plaats van appen. Het lijkt mij handig dat je gewoon duidelijk meldt dat je geen mobiel netwerk hebt.