Ozzy
13 jaar?
Ruin
93 cm
Ozzy is drie jaar geleden bij mij thuis op stal komen staan. Hij was in een (v)echtscheiding terecht gekomen en werd niet meer verzorgd. Hierdoor vermagerde hij heel erg.

De eerste paar dagen deed hij niks anders dan zijn buikje vol eten. Toen hij weer wat op krachten was gekomen kwamen we erachter dat hij geen vertrouwen meer had in mensen. Hij begon zeer agressief gedrag te vertonen zoals steigeren en bijten. Gelukkig na heel wat bloed, zweet en tranen zijn we beide sterker uit deze 'nachtmerrie' gekomen. Ozzy is letterlijk van een wandelend skelet een superleuke sportshet geworden!
Hij is een super fanatieke springer en vorige zomer heb ik hem voor de kar beleerd. (hier heb helaas niet zoveel foto's van). Ik wil jullie nu graag laten zien hoeveel deze pony wel niet is veranderd!

Deze foto's zijn gemaakt toen we hem voor de eerste keer voor de kar hebben gezet. (ik zit er als een zak aardappelen bij
). Helaas is Ozzy in de zomer een keer op hol geslagen en zijn op de kop in een greppel beland.
. Maar daarna zijn we gelijk weer verder gegaan!

Dit is zijn recordsprong! 75 cm

Meneer vindt het ook heel erg leuk om zijn bejaarde weidegenootjes te plagen

Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn mannetje!