Eenmaal aangekomen, zagen we ze van buitenaf al staan, glimmend in de zon! We moesten twee trappen op, dat vond ik wel raar, maar eenmaal aangekomen wist ik niet wat ik zag.
Allemaal mooie paarden. De een nog onstuimiger dan de ander! Steigeren, staart omhoog, en zo spierwit dat ze wel van zilver leken!
Mijn vriend vond het ook erg indrukwekkend, een droom van hem kwam uit. Dat vond ik vreemd, want wat moet hij nou met paarden?!
Het was ook erg bijzonder, dat toen we kwamen, ze aan het verwisselen waren van plek, dus dat was imposant om te zien, wat een geluid maken ze

Anyway, ik kon natuurlijk niet wachten om met een van de paarden op de foto te gaan, dus dat heb gedaan hoor, en ik ben echt onwijs blij met mijn selfies
Ik heb met de twee mooiste een foto gemaakt, en ik mocht ze nog aaien ook!Nou, genoeg gepraat, hier komen de foto's. Wel even in spoiler, want je moet eerst het verhaal lezen, anders kun je je ogen niet afhouden van deze beauties!

En mijn vriend nog even met zijn favoriet op de foto

bij de eerste klik verandert de foto in eem zwarte balk. Daar op klikken en dan kan ik ze zien.