Handleiding mijn eerste mens: verjaardag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

khirshanta

Handleiding mijn eerste mens: verjaardag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 14:50

Ja, het was op vrijdag de dertiende zover, ik ben eeeh... hoe ging het ook weer? 1, 6, 2, 4 hoedje van...oh ja- 4!

Ik ben 4 geworden!

En op je verjaardag moet je je mens je laten verwennen, en er moet uitgegle...uitverdeeld worden!

Dus zeg je 'Mens! Haal iets lekkers voor iedereen! Keek!'

En mijn mens haalde keek. Ik vond hem niet erg lekker, maar ach. Je kan het zo'n mensje niet kwalijk nemen.

Denk eraan, je mens vindt dit ook leuk. Maak er ook een feestje van voor hen- bijvoorbeeld niet zóveel opruimen.

Maak het ze niet te moeilijk op zo'n dag. Mijn mens was vergeten de deksel van de sloowfieder terug te doen.
Oh, ik hoor dat het 'vergeten' moest zijn. Waar dat nou goed voor is...ach, ze wordt er blij van.

Ik bleef gewoon netjes eten, niet vreten van de bovenkant. (Tot ik erachter kwam dat ze die klep vergeten- ehhh...'vergeten' was)
Afbeelding

Als je het leuk vindt, kun je ze een wellness programma laten doen. Wel laten merken als ze het goed doen!
Oeh- oh ja- doe je goed- lekkkkerrrr hoor..
Afbeelding

Al je vrienden op bezoek op zo'n dag? Dan moet je mens wel wat extra's doen. Het moet wel feestelijk uitzien. Mijn mens had een hartjes ballon gehaald!
Afbeelding

Voordat er uitverdeeld wordt, natuurlijk eerst even een feestlunsj, alleen voor intimi. In mijn geval met mijn allerste grootste vriend. Als je zo'n lunsj houdt, mag je mens meedoen als hij/zij lief is.
Afbeelding

Daarna, buikje rond, eerst zelf gebak testen, en dan uitverdelen! Ook de andere mensen die er waren mochten een stukje keek. Als er heel veel zijn, moet je ze maar een wortel geven ofzo. Of je mens meer keek laten halen.
Afbeelding

Ja, mens?! Het staat er nogsteeds hoor! Komop-drrrrrraf! (dat betekent: hard werken, en wel nu!)
Afbeelding

Pfhoeh, vermoeiend, zo'n dag. Heerlijk als je daarna lekker kunt relaxen met je mens...Afbeelding

marley93

Re: Handleiding mijn eerste mens: verjaardag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 14:58

Wat ontzettend leuk geschreven! :D

Gefeliciteerd met je knappe pony! Lekker bekkie, en leuk dat die ballon en het hoedje maar gewoon voor lief worden genomen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 15:00

_O- Wat schrijf je weer geweldig. :')
Dit is toch dezelfde pony van de Sjep?

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 15:09

marley93 schreef:
Wat ontzettend leuk geschreven! :D

Gefeliciteerd met je knappe pony! Lekker bekkie, en leuk dat die ballon en het hoedje maar gewoon voor lief worden genomen. :')

Dank je! Met sommige dingen is ze zo´n trut... maar met zoiets weer helemaal niet, gelukkig.

KoudbloedKim schreef:
_O- Wat schrijf je weer geweldig. :')
Dit is toch dezelfde pony van de Sjep?

Jep, van die sjep die ik zo schaamteloos onveilig had laten staan...:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 15:10

Ja hahaha, precies. _O-
Ik moest er laatst nog aan denken en dan vooral het stemmetje dat ik er toen zelf bij had verzonnen. :')

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 15:10

keek.... :') :') :')

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 15:11

Van harte gefelicipeerd!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 15:58

Dank u, dank u!