1. Hoe heet je? ****
2. Hoe oud ben je? ** jaar
3. Hoelang rijd je al paard? 10 jaar
4. Hoe begon je met paardrijden? Na jaren en jaren gezeurd te hebben kreeg ik van mijn ouders een proefles cadeau voor mijn rapport. Ik ben nooit meer gestopt
(Dat hadden mijn ouders ook niet verwacht overigens)
Over je paard.
5. Heb je een eigen, verzorg of lievelingspony? Ik heb sinds 2 maanden een ontzettend leuk bijrijdpaard
6. Hoe heet hij/zij? ****
7. Hoe oud is hij/zij? 15 jaar
8. Welk ras is hij/zij? geen idee, ik denk KWPN ofzo. Hij is springgefokt.
9. Welk geslacht is hij/zij? ruin
10. Hoelang heb je hem/haar al? 20 maanden dus, maar ken hem al langer
11. Had je gelijk al een band met hem/haar? Ik kende hem al toen ik begon met hem rijden dus wisst al hoe lief hij is, maar echt een band moeten we nog opbouwen.
12. Waar staat hij/zij? Op een pensionstal
13. Wat doe je met hem/haar? Dressuurrijden.
14. Krijg je les met hem haar? Nog niet, maar in de toekomst vast wel een keer.
15. Wat vindt hij/zij het leukste om te doen? Vooral dat waardoor hij niet hoeft te werken 
16. Wat vind je zo bijzonder aan hem/haar? Hij rijdt M2 en kent oefeningen van het Z, dus is een fantastisch leerpaard.
17. Als het je lievelingspony of verzorgpony is, wil je hem kopen en ga je dat ook doen als het kan? Nee, daarvoor is hij te lastig met springen en buitenrijden. (En hij gaat nooit verkocht worden)
18. Wat is zijn grootste blunder?
19. Wat is jullie grootste blunder samen? Bokken tijdens galopwissels? Maar echte blunders hebben we nog niet, dat komt vast nog.
20. Als je het wil kan je hieronder een foto plaatsen! Dat wil ik wel, maar dat mislukt altijd
Laatst bijgewerkt door LindyH op 17-02-19 12:33, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Namen en leeftijd verwijderd op verzoek.