Hoogste tijd is het, om deze dames aan jullie voor te stellen!
Want, na lang zoeken en verschillende paarden geprobeerd te hebben durf ik eindelijk te zeggen dat ik iets vasts heb gevonden.
Nadat ik moest stoppen met Winston heb ik een maandje Vesta van Esmee verzorgd. Dit bleek echter qua afstand toch te ver en qua tijd redde we het niet om elke week af te spreken. Daarna had ik een paardje in de buurt gevonden, maar tijdens de derde keer rijden ben ik hier zo hard vanaf gevallen dat ik compleet mijn vertrouwen kwijt was in dit paard dus dat werd hem ook niet. Ik had toen ook een fjordje op proef maar ook dit bleek te ver weg.
Na weer een maandje niks gehad te hebben stuitte ik op een advertentie op Marktplaats om meerdere haflingers te gaan bijrijden. Dus dat gingen we maar eens proberen. Ik merkte dat ik enorm kampte met angst en onzekerheid en daardoor heb ik op het punt gestaan helemaal te stoppen met verzorgpaarden en terug te gaan naar een manege maar ik heb het toch doorgezet en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Sinds 1 maart verzorg ik hele leuke haflingers! De eigenaresse heeft er in totaal 5, 3 volwassen een tweejarige en een jaarling. 2 van de volwassen paardjes mag ik rijden, Brenda en Nicole.
Meestal rijd ik alleen Nicole, maar 1x per week pak ik ook Brenda mee. Het zijn allebei vlugge dames dus heel anders dan ik gewend was. Het rijden gaat al steeds beter en we lessen ook al regelmatig bij Esmee wat heel goed gaat!
Nouja jullie zijn natuurlijk nieuwsgierig naar de dames, dus bij deze! Foto's
De laatste van Brenda en de laatste van Nicole zijn door Marlies (Bellatrix) gemaakt!

Brenda:

Nicole:

Leuk dat je een kijkje kwam nemen! Laat je een leuk berichtje achter??
Groetjes,
Marjolijn
Heel veel plezier nog samen!