Omdat dit onze eerste foto topic is zal ik ons even voorstellen. Mijn naam is Marit en ik ben 16 jaar. Chardonnay is een 9 jarige merrie die sinds 13 november mijn eigen paardje mag noemen. Het is mijn eerste paard en ik had me geen beter paard kunnen wensen! Super lief en werkwillig dier! Wel een echte merrie met pit, daar heb ik in het begin heel erg aan moeten wennen maar ik begin het nu steeds leuker te vinden
Waar we nu vooral mee bezig zijn is haar iets meer bergopwaarts rijden. Ze hangt nu graag een beetje in mijn hand dus het zou fijn zijn als ze wat meer op haar eigen benen gaat lopen
Dit doen we door veel te schakelen, wendingen te rijden, voltes kleiner maken en dan weer voor het binnenbeen naar buiten wijken en schoudervoor rijden. We hebben nog geen wedstrijd gereden (vooral omdat ik nog wat onzeker ben) maar ik zit er aan te denken om na mijn examens te starten, als ik het aandurf
Nou genoeg gepraat, hier komen de foto's! Ze zijn gemaakt met een mobiele telefoon dus de kwaliteit is niet heel geweldig.. En er zijn helaas geen foto's gemaakt van het begin van de training, vooral van het midden/eind.
Opbouwende tips zijn van harte welkom!
1.

2

3. Hier vind ik dat ze haar achterhand goed gebruikt

4. Tussendoor even ontspannen

5. Hier vind ik dat ik teveel achterover zit..

6.

7. Mijn benen...

8. Inbuigen

9.

10.

11.

12. En even lekker de hals strekken!

Bedankt voor het kijken
. Jullie hebben nog een leerweg af te gaan maar daar zijn de klasses ook op gemaakt