Ulano vandaag 2 jaartjes jong geworden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PinkDonut55

Ulano vandaag 2 jaartjes jong geworden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 12:38

Vandaag is mijn topper 2 jaartjes jong geworden en ook heb ik hem vandaag 9 maanden *\o/* Daarom dacht ik dit kan wel in the picture!
Ik stel mij vriend even aan jullie voor: Ulano is een Vlaams trekpaard ruin van 1,76 hoog. Vorig jaar augustus heb ik hem bezichtig en jawel... Ik was natuurlijk meteen verkocht!! Een klein weekje later hebben de mensen waar ik hem van gekocht had naar ons gebracht, ik kon niet wachten!! Nu alweer 9 maand verder en helemaal wijs met hem! Wij wandelen samen erg veel en krijgen 1x per maand grondwerk les, wat heel goed gaat en onwijs leuk is om samen vanaf de grond te werken :)
Hier wat foto's <3
Ulano bezichtigen
Afbeelding
Net een paar dagen op stal
Afbeelding
Afbeelding
De opfok
Afbeelding
Wandelen met zonsondergang
Afbeelding
Wandelen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In de bak
Afbeelding
En vandaag op zijn verjaardag
Afbeelding

:wave: bedankt voor het kijken!

Ufurio4e

Re: Ulano vandaag 2 jaartjes jong geworden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 17:49

Wat een knapperd zeg. Ziet er zeergoed uit voor twee jaar

PinkDonut55

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 20:09

Dank je wel :) ja hij heeft al mooi wat body hè. Jammer dat er niet heel veel van zijn in NL en al helemaal niet in Drenthe, dan heb je een beetje vergelijkings materiaal :D

Frederiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 20:16

echt een heeel mooi paardje nouja paard :D

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 20:19

Wat een leuk dier zeg! Ook grappig hoe hij al een heel wijs en volwassen hoofd heeft, maar nog best puppy is in zijn lichaam.
Ik moest stiekem wel een beetje lachen bij de foto met het touwhalster, mijn ukkie heeft precies hetzelfde halster (alleen dan drie maten kleiner gok ik :') ).

PinkDonut55

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-16 09:43

Bedankt, hahah ja het is wel al echt een paard O:)

Dank je wel, ben ook onwijs blij met hem! Klopt idd hoor hij heeft al best een volwassen hoofd en nog een beetje overbouwd puppy lichaam waar je nog aan kan zien dat hij jong is.. want hij is al zo groot dat je soms even vergeet dat hij nog maar 2 jaar is :j
Meen je het zelfde halstertouw voor je ukkie hahah ja die zal en zeker wel 3 maten kleiner zijn..! Al is dit een xfull en hem nog net wat te groot, hij zit kwa maat nog op een full.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 09:45

Hij is nu al 1,76? Wow, wat een joekel!

Wel een mooie joekel, heel gaaf!
Al moet ik zeggen, ik heb een Tinker van dezelfde leeftijd, en dan vind ik die van jou juist wel nog heel erg puppy :o

PinkDonut55

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-16 11:19

Ja al een joekel van 1,76 _/-\o_ , bedankt, ik ben ook zeer benieuwd hoe groot hij uiteindelijk gaat worden!?
ow oke van de zelfde leeftijd en die oog al wat meer paard? Wel grappig dat de ene hem al als echt paard paard ziet en de andere als nog wel een echte puppy, ook in het dagelijkse leven hoor ik nog wel eens verschillende meningen daarover :D