Van de schrik bekomen..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hillady

Van de schrik bekomen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 12:24

Ja hoor, gisteren was het weer zo ver: crosstraining! En wat hadden wij er weer veel zin in, onze vorige crosstraining bij deze accommodatie, vol vertrouwen reden wij de weide in.

En het begin was het heerlijk om die prachtige piste te rijden.. We sprongen over alles heen, opsprong en afsprong. Door het water en afdaling en in het water springen. Tot het einde van de training.
De instructeur had besloten dat we nog even een rondje gingen doen. En dat deden wij natuurlijk in volle moed, ik galoppeerde aan en het ging weer echt fantastisch, tot de laatste hindernis.
Ik wist dat het niet handig was om het boompje te nemen en dan in het water te springen, dus ik besloot om het super kleine afsprong te nemen en dan zo het water in, maar voor ik het wist stond ze stil en gleed ik er af.

Er is nog nooit een val geweest die ik zo eng vond als deze, werkelijk waar. Ik herinner mij dat ik lande op mijn hoofd, onder het water en dat het natuurlijk direct door mijn hoofd schoot ''mijn nek!'' gelukkig was dit niet het geval en was ik in no-time boven water. En binnen een paar seconden deed mijn arm verschrikkelijk pijn, wat was ik geschrokken. Eerste wat er om mij heen ''geroepen'' was dat mijn arm uit de kom was, dit was gelukkig niet het geval. Ik ben er godzijdank er vanaf gekomen met een zwaar gekneusde arm, de schrik en natuurlijk een nat pak. Maar oh, ik ben niet snel bang. Maar wat was ik angstig op dat moment.. dat is niet te beschrijven...

Dit topic is niet met een rede gemaakt. Maar gewoon om het even van mij af te kunnen schrijven. En natuurlijk ben ik ook benieuwd of een van jullie dit ook eens mee gemaakt hebben.

WildDreams

Re: Van de schrik bekomen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 12:28

Ah wat balen zeg! Snap dat je even heel bang was, beterschap met je arm :(:)

daniweerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 12:30

Zelf voor 3.5 weken terug gevallen en mijn lendewervel gebroken. Voelde gelijk dat het mis was. Dus kan je angst heel goed begrijpen. Heel veel sterkte en beterschap

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 12:44

WildDreams schreef:
Ah wat balen zeg! Snap dat je even heel bang was, beterschap met je arm :(:)

Ja echt balen! Heel erg bedankt, komt goed. :)

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 12:45

hengstveulen schreef:
Zelf voor 3.5 weken terug gevallen en mijn lendewervel gebroken. Voelde gelijk dat het mis was. Dus kan je angst heel goed begrijpen. Heel veel sterkte en beterschap

Jeetje.. lendewervel. Wat lijkt me dat ook zeer doen... Heel erg bedankt, jij ook!

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 13:01

Ben wel heel erg hard op mijn hoofd gevallen, dus hoe zouden jullie dat aanpakken? Ga sowieso mijn cap controleren, maar bestaat er ook iets waar je dat kan laten doen? Of zeg ik nu iets heel doms :o.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 13:07

Jeetje wat schrikken zeg!

Fijn dat je eigenlijk 'niets' hebt! Sterkte met de kneuzing, want het doet natuurlijk wel veel pijn.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 13:07

Cap sowieso vervangen en dankbaar zijn dat je hem op had ;-)...

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 13:08

Je kan je cap terugsturen naar de fabrikant om te laten testen. Of tenminste, dat werd mij 15 jaar geleden verteld... Duurt dan waarschijnlijk een paar weken en het zal ook wel wat kosten. Grote kans trouwens omdat je echt op je hoofd gevallen bent dat 'ie toch afgekeurd wordt. Zelf zou ik kiezen voor meteen een nieuwe (maar ik weet niet hoe erg jij aan deze gehecht bent :o ). Beterschap!

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 13:14

Jeetje dat is zeker schrikken.
Ik zou je cap inderdaad vervangen als je op je hoofd bent gevallen.

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 13:26

MaritB, inderdaad. Mag van geluk spreken, dank je wel!

maximuss, inderdaad ook een gedachte. En ik was zeer zeker dankbaar dat ik hem op had!

JorineV, gehecht aan mijn cap ben ik gelukkig niet, nou ja voor die moeite ga ik dan inderdaad liever direct naar de winkel om een nieuwe te halen. Dank je wel!

jepsica, echt wel!

Denk dat ik mijn beslissing heb gemaakt en inderdaad een andere cap op ga halen. Heb gelukkig nog een andere thuis liggen die ook nog gewoon prima is en die ik er voor deze situaties nog heb bij gekocht, soort vervangende cap.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 13:43

Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en een nieuwe cap kopen. Een veilige helm is zo belangrijk!! Beterschap met je arm!

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 13:47

op je hoofd vallen is verre van fijn, maar kopje onder gaan maakt het nog veel erger

ivm je cap tenzij je levenslange garantie hebt gewoon een nieuwe halen en anders opsturen naar de fabrikant

xSBSx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 13:50

ik heb ook zoiets gehad, ook dat ik bang was dat er iets gebeurde met mijn nek... Maar het was mijn sleutelbeen die brak. Ik kon mijn hoofd niet bewegen dus dat was ook een erg eng moment voor mij. Beterschap met de kneuzing!
:(:)
Laatst bijgewerkt door xSBSx op 11-05-16 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 13:52

Ja, ga sowieso nieuwe halen. Eerder stap ik er ook nog niet weer op.
Kreeg zojuist her filmpje ook doorgestuurd, kan echt zien dat ik op mn hoofd kwam en achterover klapte. Raar gezicht.

En ooh wat naar xSBSx een sleutelbeen breken is ook zeker verre van fijn, maar als je dan denkt dat het je nek is. Naar!

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 13:58

Jeetje wat vervelend zeg!
Ik ben een tijd geleden ook met mijn hoofd/cap tegen een boom gevallen, heb toen meteen een nieuwe cap gekocht.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 13:59

Balen! Ik ben ook een keer recht op mijn hoofd gevallen, cap helemaal kapot, kraakte aan alle kanten dus maar een nieuwe gekocht. Beterschap!

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 14:10

Bedankt voor de beterschap! :)
Ja, neem liever ook geen risico's. Het is natuurlijk wel mijn eigen veiligheid, en dat staat voorop!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 14:15

Als je op je hoofd bent gevallen en ook nog eens een stukje kwijt bent. Zou ik ook even niet teveel achter de pc/laptop zitten. Kan nl. zijn dat je een lichte hersenschudding hebt.

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 15:46

Probeer het ook te verminderen, voor het geval dat.
Op deze screenshot kan je in elkgeval goed zien dat ik op mn hoofd viel.. :=

Afbeelding

morris01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 16:28

Wauw dat is schrikken! Gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt! Beterschap!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 16:30

Zo das een lelijke val. Gelukkig goed afgelopen.

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 16:48

Inderdaad, mag echt van geluk spreken dat ik nog "gelukkig" ben terecht te komen. Dank voor de beterschap.. :)