We kregen de tip dat er een geweldig (leer) paard beschikbaar kon zijn als we interesse hadden. Ze waren zelf tot het toppunt in de samengestelde sport gereden en de eigenaar wou weer met een jong paard beginnen van voor af aan.
Naar heel wat overleggen en geregel was het dan zo ver we zouden gaan kijken, gewapend met mijn tante als kenner waren we beide zeer positief verast wat een leuk paard, braaf, goed bewegen en zeer werkwillig. Gelijk op het drukste van de dag de weg op en niets deed haar iets, ook met mij aan de leidsels liep ze gelijk vertrouwd weg

Een week later zou ze gekeurd worden, pfff de zenuwen waren om te snijden maar daar was het verlossende antwoord volledig goedgekeurd.
Ze werd de dag er naar gebracht en werd gelijk zeer welkom onthaald door mijn ruin die zag de nieuwe dame wel zitten

Ze is ook onder het zadel geweest voordat ze haar men carrière in ging dus gelijk thuis even gekeken of ze dat nog wist

Dr sjieke koppie paste net in dit hoofdstel

Ze is niet heel groot, maar maakt dit ruimschoots op in karakter en uitstraling. Binnenkort hebben we onze eerste bosrit gepland voor de kar.
En de plannen om nk te starten liggen op tafel. Hopelijk gaat ze ons veel sport plezier geven en enkele leuke veulens