Mijn instructrice is zwanger, wat natuurlijk super leuk is! Alleen nu kan ik straks een tijdje geen lessen meer volgen.
Nu ben ik opzoek naar een passende tussenoplossing. Eigenlijk wil ik altijd al zitlessen gaan volgen, dus dat ga ik sowieso een keer tussendoor doen. Daarnaast misschien een keer grondwerk en misschien lange lijnen. Menles is ook een optie want de eigenaar van mijn verzorgpaard doet dit altijd. Ik heb alleen wel eens een ongelukje gehad met een ander paard, waardoor ik me niet altijd even comfortabel voel
.Hebben jullie hier nog goede ideeën voor?
Mijn verzorgpaard staat in Drunen, dus het liefst iets uit die omgeving. Dus als jullie instructeurs hebben uit die hoek die aan te raden zijn hoor ik het graag.
Springles zou ik ook graag doen, maar heb ik nooit gevolgd, dus moet echt op niveau 0 zijn, plus we hebben op stal geen hindernis materiaal. Dus dat moet dan in Drunen kunnen.
Ik vind het geen prettig idee om bij een andere instructeur te gaan 'dressuurlessen'. Ben super tevreden over hoe ik nu les krijg, en wil liever niet andere dingen gaan aanleren. Of is dit 'onzin' en kan ik dat ook gewoon doen?