Al 2 jaar zijn we samen bezig met een gevecht. Een gevecht om je weer op de rit te krijgen. Pijnvrij en blij.
Je wil zo graag, maar je kan het niet meer.
Je blijft voor me vechten, ook al doet het je zo'n zeer. Ik ben voor jou blijven vechten, omdat je dit zo verdiend!

Helaas heeft jou trauma verleden, teveel impact op je complete lijf, maar ook in je knappe koppie.
In alles wat we doen, in alles wat we hebben gedaan.
We zijn zo ver gekomen samen, we hebben heeeeel veel bereikt.
Mijn droom was om ooit op je te mogen rijden. Deze droom heeft ook werkelijkheid mogen worden en daar ben ik je zo dankbaar voor!
Want wie had dit ooit gedacht en durven hopen!

Vele in mijn omgeving zeiden mij, meid waar begin je toch aan!
Je verongelukt nog eens met dat paard!
Niemand kon mij op andere gedachtes brengen, ik geloofde in jou.
Je bent niet slecht, je bent juist een heel lief paard!
De mens! De mens heeft dit met jou gedaan. Die heeft je zo gemaakt. Heeft je een onzeker paard gemaakt, angstig en wantrouwend.
Ik bleef in je geloven, want je hebt een heel goed hart en diep van binnen zo lief en aanhankelijk,

Veel mensen vinden je maar een stom paard of verwend.
Nee, want je komt nou eenmaal niet even knuffelen, je hebt geen vertrouwen en bent onzeker. Je gilt vanwege de pijn, vanwege alles wat je dwars zit in je mooie lijfje.
Na 4 jaar onder het zadel, waar we zo ontzettend van hebben genoten! We zelfs de titel "Nederlands Kampioen" op je naam hebben kunnen zetten! Kan ik vol tevredenheid zeggen, ik heb ervan genoten! Je bent echt mijn vriendinnetje geworden. Mijn meisje!

En we hebben ze allemaal een poepie laten ruiken! Want je bent echt wel een topper!!

Nu bijna 2 jaar geleden, hebben we samen een ongelukje gehad op wedstrijd. Het werd je teveel bleek later. Teveel spanningen in je tere lijfje.
Nu bijna 2 jaar verder, met heel veel ups en downs. Vele behandelingen verder. Vele testen verder, artsen, osteopaten, etc.
is het klaar. Het is goed zo.
Je bent nu 10 jaar oud, bent in mijn bezit vanaf dat je 1,5 jaar oud was.
Op 5,5 jarige leeftijd onder het zadel en nu 4,5 jaar verder mag je met een welverdiend pensioen!
We hebben samen gevochten, gestreden en van alles geprobeerd je er nog bovenop te krijgen, maar je kan echt niet meer.
Dus nu gaan we op zoek naar een fijn plekje met vriendjes en heel veel grasjes, waar je zonder belasting en pijn, hopelijk nog heel oud mag worden en kunt genieten van het 'paard' zijn!
Dat gun ik je zo meisje! Ik laat je niet in de steek, ik zal er altijd voor je zijn, maar je zal gaan genieten van het leven in een lekkere volle wei.
Ik stop met hopen dat het wel goed komt. Alles is namelijk al goed!
Mijn droom is uitgekomen, jij bent mijn droom!
Het is goed zo.

Vandaag hebben we nog een mooie shoot gehad van de liefde van mijn leven!
Hopelijk mag ze nog heel oud worden en kan ze nog lang bij me blijven.
Photocredits: Kimberly Derksen Photography
Equigeniek paardenfotografie en
Arifo
Mag ik jullie voorstellen aan mijn droom, mijn arabische schoonheid?
(Kubinec x Maftona H

lekker ondeugend

Our Love will never die

Bedankt voor het lezen en bekijken van mijn gedenk topic van mijn sprookjespaard.