Omdat het gisteren zo onwijs warm was en paardlief wel een dagje vrij verdiende, hebben we op een andere manier plezier gemaakt, we zijn namelijk gaan zwemmen!

Baila is een 10-jarige merrie van Krack C, ze is sinds december in ons bezit. Het is absoluut geen makkelijke, maar wel een schatje
We rijden dressuurmatig maar zijn ook veel met grondwerk/vrijwerk bezig, wat ze steeds leuker vindt.Het was blijkbaar haar allereerste keer zwemmen en ik verwachtte niet dat ze er in zou gaan. Ze ging wel, en hoe..
Ze vond het onwijs leuk.Het meertje liep af, dus ze ziet er wat uit verhouding uit op sommige foto's. Ook ben ik me er van bewust dat ze best nog wat vet mag omruilen voor spier, maar daar werken we aan.
Goed, daar komen de foto's:

Stieken zie je haar voetje hier in 't water stampen

Een vriendin van mij heeft deze foto's gemaakt en die wilde ook even

Pret weg?

Toch niet!

En nog een foto van laatst, toen we voor 't eerst op een groot veld reden, zonder zadel en zonder bit. Het was een spontane actie, maar ze was gelukkig heel braaf!

En als afsluiter een foto van onze fotoshoot een tijd geleden, door YDR fotografie (Sicayes op bokt)

Ik heb nog heeeel veel meer foto's (van bovenstaande fotoshoot), maar dan wordt het topic te vol
Wie weet maak ik nog eens een ander topic!

Dankjewel!