Hallo allemaal, Ik ben al een hele tijd op zoek naar een verzorg paard. Maar ik kan die dus niet vinden. Hebben jullie tips over hoe je het snelst een verzorg paard vind? Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden. Groetjes horsegirl34
Het gaat er niet om hoe snel je een verzorgpaardje vind, maar dat je een leuke vind. Liever een leuk paardje waar je lang naar hebt gezocht dan eentje die je eigenlijk niet leuk vind, maar die je 'zo even' hebt gevonden, toch? Hang een advertentie op in de supermarkt, schrijf een stukje op de Bokt Markt en ga gewoon eens een stukje fietsen in de buurt, dan kom je vast wel iets tegen.
ravellie
Geplaatst: 10-05-16 12:58
Via Bokt, via Marktplaats
Via een 'kruiwagen' ( bijv een vriendin met een paard , die kent weer veel mensen in de paardenwereld etc)
ilse86
Geplaatst: 10-05-16 13:00
Ik ben in het verleden via de instructrice van een vriendin van me bij iemand terecht gekomen die een bijrijder zocht. Lekker omslachtig, maar zo kan het dus ook gaan. Als jij een aantal mensen met paarden kent, en ze weten dat je graag wilt, zullen ze eerder aan je denken als ze wat horen in hun omgeving.
ilse86
Geplaatst: 10-05-16 13:00
ravellie schreef:
Via Bokt, via Marktplaats
Via een 'kruiwagen' ( bijv een vriendin met een paard , die kent weer veel mensen in de paardenwereld etc)
dit dus
Knuffel22
Geplaatst: 10-05-16 13:03
Op marktplaats zoeken, en wat rond vragen aan mensen in de buurt.
hoii, ooo wat krijg ik vaak vragen hoe ik aan mijn vp's kom, nou dit is mijn tip: -hou vol
ik heb 4 jaar gezocht, ja, 4 jaar, elke dag mijn mail checken, dag in dag uit, elke maand een nieuw briefje bij de supermarkt, en niks, niks, niks!
en na 4 jaar was het zo ver, er was een vrouw die een c ponytje had staan, die ik miss mocht rijden, alleen het probleem was, dat ik al die 4 jaar zocht naar een gratis pony, deze was 20.- per maand, ik was dat jaar volgendsmij (?) elf jaar, en kreeg toen 10.- zakgeld per maand, met heel veel dank hebben mijn ouders 10,- voorgelegd: dat betekend dat ik dus geen zakgeld krijg.
je komt heel moeilijk aan een verzorgpony als je: -geen geld wilt betalen -geen geduld hebt -weinig ervaring hebt -kortaf tegen eigenaren bent
ik was 8 toen ik begon met zoeken, een jaartje rijervaring, in de jaren kreeg ik steeds meer reacties maar allemaal mensen die zeiden 'ik vraag 200,- per maand'
dus daar had ik niks aan, als je eindelijk 1 verzorgpony hebt heb je al snel een 2e, ik heb er nu een heleboel eigenlijk haha:P