Een puur zakelijke beslissing die iemand zo mooi verwoorde: als je verder wilt in de sport moet je op den duur wel.... Whatnow is dus verkocht naar het buitenland. Via Facebook en Instagram duiken er met regelmaat berichten van hem op dus dat is wel erg leuk!
Op een onwijs koude dag in februari heeft Annelinn van Leenen nog een paar foto's gemaakt. Dit is een van mijn laatste ritjes en ik vond het vreselijk maar toch ook zoals altijd weer genieten. Hij werkt zo hard en geeft alles.... altijd. Daar zijn ze dus ook erg blij mee!
Whatnow kwam bij mij toen hij 2,5 jaar was als te klein gebleven en om snel te verkopen... hij bleef tot zijn 13e en we hebben het hoogst haalbare niveau gereden, de GP.
Hier wat foto's'
Eerste de twee GP paarden bij elkaar, links Whatnow v Sydney en rechts Zoohee v Gribaldi

Dan oude topper en toekomstige opvolger, de merrie Denice v.Vivaldi

Uiteraard ook nog met allemaal
Links Happiness v. Astrix en drachtig van Guardian, dan Denice, Whatnow en Zoohee

Paar samen:

En uiteraard onder zadel

Annemarie van https://www.facebook.com/videosmemories/?ref=ts&fref=ts heeft nog een waanzinning mooi filmpje gemaakt. LET OP!!!!! Dit is een tranentrekker!
Ik bedank iedereen voor alle support op concoursen en op de topics die ik afgelopen jaren op bokt geplaatst heb! Dat is en was echt ontzettend gaaf! Bedankt!