ik heb een probleem
heel lief als jullie t gaan lezen!!
ik zit op een hele leuke stal en ik mag ciwi mijn vp gewoon als eigen zien,
ik heb daar laatst mara ontmoet en ze was heel aardig maar ik had al door dat ze me echt als nieuweling zag omdat zij er lager zat, zij kan alleen niet zo goed rijden en ik wel iets beter, alleen ik heb geen kans om dat een beetje te laten zien want ciwi s te klein, har paardje kan wel bereden worden en daar maakt ze dan ook gebruik van 'ik ga zo rijden, jij niet, oh ja dat kan je niet'
vandaag was er ook een ander meisje bij die al heel lang daar op stal zat die ze een beetje kende, ze liep er echt achteraan maar ze deden beide alsof ze hartsvriendinnen waren, het andere meisje sophie is heel aardig maar elke keer als ik zei 'mara kom je even helpen' ofzo kwam ze echt zo aanlopen van dat kan je ook weerniet, ze doet ook de hele tijd alsof ze alles over ciwi weet maar ze is super bang voor ciwi (hij trapt en bijt naar mensen die niet streng genoeg zijn' en zoals ik al zei voelt ciwi echt alsof ze van mij is, dus hoe zouden jullie het vinden als je op app hoort dat ze je pony zonder te vragen uit stal heeft gepakt.
dat had ze dus gedaan en ik was dus best pissig daarover want ik ahd haar niet gevraagd of ze cciwi even wou borstelen, ik vroeg haar dus waarom en ze zei 'jij bent nieuw dus je hebt nog niet veel over ciwi te zeggen, ik heb er teon wat gezegd 'ik zit hier nu al 7 weken, 7 dagen per week, dus ik weet het allemaal al wel.
nu heb ik dus echt het gevoel dat ik niemand meer heb, nu heeft ze ook gezegd dat ze van deze stal af gaat want haar verzorgpaard vind ze 'irritand' ik was ook een beetje boos geworden want dat verzorgpaard van haar was super kreupel en ze wou dat ik erop ging, ik wist niet dat ze kreupel was en ik was er zonder moeite op gestapt maar toen ze ging lopen voelde ik het en toen zei ik 'dit is gewoon dierenmishandeling kom we stoppen en toen ging ze allemaal van ;nee ik ga door balalblaabla, en toen zei ik oke ga je er nog op, toen zei ze 'nee want dan noem je me weer deirenmishandelaar'
ze zet me ook altijd voorschut qua dingen en ze verteld 100x per dag hoe aardig onze mede stalgenoten haar vinden
nu snap ik dus echt niets meer van haar, maar ik moet nog 4 weken met haar zo zijn, ook wil ik erg graag met sophie vriendinnen worden, maar ze komt er elke keer tussen bij sophie van 'soof ze is een beginner'
ik weet niet of jullie snappen wat ik hiermee wil bereiken maar ik ben echt heel erg in de war en ik wil haar laten weten dat ik nu echt wel weet hoe alles moet en ook wel een beetje n eigen leven heb.
HEEL ERG BEDANKT VOOR HET LEZEN!!!
jullie zijn beide wat onzeker zo te lezen en reageren dat af op elkaar. Jullie worden vanzelf groot en dan is dit geneuzel ook vaak gewoon over.
maargoed, ik zou je dr niks van aan trekken en als ze zo tegen je doet kan je het niet echt een vriendin noemen lijkt me? K zou dr gewoon een beetje links laten liggen en als ze dan echt een vriendin van je is komt ze vanzelf wel weer aankloppen bij je.