Summer time is comeing

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekexxx

Summer time is comeing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 20:44

Hoi,

Het was vandaag echt super lekker weer. Ik had geen zin om normaal te gaan rijden, dus met hoofdstel en zadel. Toen bedacht ik dat ik ook wel weer zonder zadel kon gaan rijden want het is best al wel even geleden. Dus dat heb ik gedaan. Ik heb eerst ook nog met hoofdstel gereden alleen toen was mama er nog niet :Y) Die heb ik later gebeld toen ik alleen met neckrope ging rijden. Ik rijd wel vaker met neckrope en touwhalster. Ik vind dit echt heel erg leuk om te doen en Moor ook. Moor houd ervan om nieuwe dingen te leren. Ik hoop dat je de foto's leuk vindt. Je mag altijd tips geven maar hou het wel aardig. Oke ik vind het wel genoeg getypt hier komt een klein paspoortje van Moor:

Naam: Gelpenhof Eveline
Roepnaam: Moor
Geboortedatum: 12-05-1999
Ras: Welsh pony
Lengte: 1.36

Afbeelding
{:}

Afbeelding
Even helpen om oortje naar voren te doen :')

Afbeelding
Een van mijn favoriete <3

Afbeelding
Een stukje rijden

Afbeelding
Mijn been ligt hier een beetje raar want ik probeerde aan te draven wat mislukte :=

Afbeelding
Rijden

Afbeelding
*\o/*

Afbeelding
Lekker kroelen en knuffelen tussen door <3

Afbeelding
Kunstjes doen... Ik ben hier echt geen held in :+

Afbeelding
<3 Geen woorden voor nodig

Afbeelding
Lekker stappen tussen door

Afbeelding
Oepsie :')

Afbeelding
<3 Dit is ook een van mijn favoriete

Afbeelding
<3 En deze is ook een favoriete

Afbeelding
Bedankt voor het kijken ik hoop dat je het leuk vond :wave: . Een reactie vinden we altijd leuk. Tips zijn altijd welkom maar hou het aardig +:)+

amiraanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 20:51

Ziet er leuk. Wat een lekker buikje heeft je pony, zeg. <3
Een kleine tip; ik zie bij de eerste rijfoto dat je neckrope wat in het midden van de hals ligt.
Probeer deze dichter bij de borst te houden. Zodra je pony niet reageerd of te weinig reageerd, (waardoor je de neckrope meer naar voren moet houden) probeer dat meer met je benen te rijden.

Mariekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 21:11

amiraanouk schreef:
Ziet er leuk. Wat een lekker buikje heeft je pony, zeg. <3
Een kleine tip; ik zie bij de eerste rijfoto dat je neckrope wat in het midden van de hals ligt.
Probeer deze dichter bij de borst te houden. Zodra je pony niet reageerd of te weinig reageerd, (waardoor je de neckrope meer naar voren moet houden) probeer dat meer met je benen te rijden.

Heel erg bedankt voor je tip. Ga het zeker proberen :j

Ze heeft inderdaad een buikje :') We zijn hard bezig om die weer weg te krijgen.