Nou even een verslagje van deze dag, was echt een heerlijke dag! Ik heb gewoon even zin een verhaal over vandaag te schrijven met de paardjes. Niks bijzonders of iets. Dus ik haalde mijn ruin uit de wei, lekker lang poetsen, ik zag dat hij onder het zweet zat want hij had wild gedaan in de wei. Dus even een sponsje nat gemaakt en bij het zweet en hoofd lekker schoongemaakt. Hij was helemaal moe want hij zat zich kennelijk weer is uit te sloven in de wei haha. Ik besloot hem even een rustdagje te geven en dus niet te rijden of wat dan ook, gister had hij hard gewerkt. Dus hij had wel genoeg beweging gehad en in de weide had hij zichzelf al lekker moe gemaakt. Daarna ging ik mijn merrie doen en die was lekker vies, dus lang poetsen en daarna een les gereden en dat ging heel goed! Dus na een uur weer afgezadeld en weer lekker lang gepoetst want ja, ze is in de rui. Toen op stal gezet. Toppunt van de les? We snijden vaak de hoeken een beetje af, en deze les daar aan gewerkt en op een gegeven moment ging dat super! Ik heb mijn merrie nog maar een maandje in bezit en de eerste week niet gereden dus het is nog nieuw allemaal met haar, maar ze doet het zo goed! Ze is zo anders dan mijn andere paard ook in rijden dus het is zo wennen allemaal. Als zij schrikt springt ze een hupje opzij of ze staat stil maar als mijn arabier schrikt dan gaat hij keihard rennen of bokken. Maar ik merk dat mijn fjord wel weer iets vaker spookjes ziet, maar ze gaat dan stilstaan dus dat is niet zo'n probleem. maar het was heerlijk weer dus mijn ruin schrok van alles op de poetsplaats en was heerlijk fris en mijn merrie merkte ik niet super veel verschil. Dat was mijn dagje op stal. Niet intensief maar wel gewoon gezellig! Ook even een bakkie gedaan bij de kantine met stalgenoten dus dat was ook wel leuk.