Dit jaar gelukkig geen glijers, maar wel zo hier en daar wat vreugdedansjes.
Kijk en geniet
Promise
Ik was dit jaar erg rustig met de weide op gaan. Tegenwoordig moet ik al hard genoeg werken voor mijn baas en verdien ik het natuurlijk wel op wat extra gras te mogen eten. Energie verspil ik al genoeg, dus ik zeg; nek naar beneden en gras eten maar....

Het ruikt toch wel erg lekker allemaal hoor, wat heb ik dat gemist, de geur van vers ochtendgras, hmmm!

Sjonge jonge wat een geren en geraas om mee heen. En wat doen al die mensen daar aan de kant met die gekke grote toeters voor hun ogen? Nou ik zal jullie 1 kunstje laten zien, maar dan ga ik weer verder eten hoor. HOPPAAAA!

Juul
Tja, wat moet ik zeggen. Ik loop gewoon stevig door. Die mensen willen altijd dat ik zo 'op hun tempo' loop ofzoiets. Dat is toch niets aan? Tegenwoordig hebben ze ontdekt dat gras best lekker is geloof ik, alleen ze zijn nog geen pro's zoals ik. Altijd als ik naar het gras wil rennen duiken zij gelijk naar de grond om zand te happen. Stomme mensen, gras is toch veel lekkerder?
Al met al, vandaag wist ik me te gedragen en heb ik netjes met ze mee gelopen. En woow wat was ik blij. Eindelijk mocht ik op die hele vlakte los gaan, mijn droom kwam uit!

Ik hoor mensen wel eens zeggen dat ik een lomp dier ben. Nouja, soms heb ik wel eens moeite met mijn grote voeten kwijt te kunnen. Maar kom op hee... ik ben ook best wel lenig, kijk maar eens goed!

Nog een laatste vreugdesprongetje voor de fans:

Kijk, weet je wat het is??

Ik voel me gewoon hot

Als ik dans....

Pearl
Ja oke, laat ik dan ook maar wat gaan vertellen. Vooral niet te veel want... ooh? Daar staat een camera, wacht even.

Ja kijk, ik moet wel even laten zien hoe mooi ik... ooh nog een camera!!

Nog 1 hoor, dan praat ik verder.

Wat????? Een gekke sprong voor de foto? Maar daar ben ik toch veel te mooi.... ooh snoepje? Oke, ben onderweg!!

Oke deze noodstop krijg je erbij, mag ik dan 2 snoepjes?

Hmmjam... Nou nog 1 foto voor jullie gaan, want dan ga ik slapen. Ben kapot.....

Hopelijk hebben jullie net zo genoten als wij. Tot ziens